מחר ההצבעה, בחרתם לוקיישן?

השר משה בוגי יעלון: מתנגד למאגר הביומטרי.

התנועה לזכויות דיגיטליות יוצאת לדרך.

מאיר שטרית הוא המאגר הביומטרי מרכז פרופגנדה מוצלחת, אלי ישי לא טומן ידיו בצלחת אף הוא.

איגוד האינטרנט פנה ישירות לחברי הכנסת לבקש שיתנגדו למאגר.

כתבה מהיום בעיתון המודפס של ידיעות (עמ' 2-3 [1] [2] [3]) צופה כי החוק יעבור ברוב בכנסת, ומציינת שזה אחד מהחוקים הכי שנויים במחלוקת בתולדות המדינה.

מתנדבים ליצירת קשרים מול חברי הכנסת (טלפונים, SMS ופאקסים) יפגשו מחר בחמ"ל המאולתר של המטה לנסות לתת עוד דחיפה אחרונה. צרו איתם קשר באתר NO2BIO אם אתם רוצים לנסות להזיז משהו!

מחר אחה"צ ההצבעה, נותרו בערך 24 שעות לנסות לשכנע מישהו, והכי חשובים הם הליכוד, ישראל ביתינו וש"ס. מי שיודע על אילו כפתורים אפשר ללחוץ לחברי כנסת כלשהם כדי שיבינו שהמאגר רע לכולנו, הזמן זה עכשיו.

הצעות ללוקיישנים, כדי שיהיה לכם מה לענות כשישאלו אתכם איפה הייתם כשחוק המאגר עבר: כיכר רבין, הכנסת, מטה המאבק בחוק, עם הידיים בקערת חומצה, בתור המסומן "פליטים המבקשים מקלט מדיני" במעבר הגבול ל< מדינה רחוקה כלשהיא>, בהפגנה, בהימלאיה.

6 תגובות בנושא “מחר ההצבעה, בחרתם לוקיישן?”

  1. לאיים על ציפי לבני שבבחירות הבאות אם היא תגרום לסיעה שלה להצביע בעד החוק, לא תהיה לה יותר מפלגה (או במילים אחרות אני יודע שאני אעשה את כל מה שאני מסוגל לעשות לשכנע אנשים לא להצביע יותר לקדימה).

    לגרום לביבי להבין שאנשים באמת יאמינו שהוא שווה משהו אם הוא יצביע נגד החוק (אני לא סובל אותו ואת ברק, לדעתי זה אותו אדם ששוכפל ל2).

    אביגדור ליברמן צריך להבין שזה עוד משהו שיתמשו בזה נגדו.

    ולא יודע מה עוד.
    אישית אני לא מנסה לשלוח לשום ח"כ מכמה סיבות, אחת מהם זה חוסר אמון מוחלט במערכת ובאי קיו של הפוליטיקאים. אכפת להם יותר מהכיסא שלהם מאשר טובת המדינה והאזרחים, ואלא אם יש מישהו שיכול להציע סכומי כסף עצומים למפלגות שלא יצביעו בעד החוק, אני לא יודע אם באמת אפשר להשפיע על החוק הזה.

  2. האם יש הערכה מבוססת כרגע לגבי סיכויי ההצלחה של החוק? מה אתה יודע לומר על מספר חברי הכנסת התומכים/מתנגדים/נמנעים?

    1. מאוד לא ברור לצערינו. אנשי המטה ניסו למפות אבל הרבה ח"כים לא רוצים לספר, ובנוסף הרבה מהם יאלצו להכנע למשמעת סיעתית, קואליציונית או ממשלתית. כאמור, לא ברור למשל מה יכפה הליכוד (אם יכפה) על חבריו להצביע. נרמז גם שאת ישראל ביתינו אפשר עוד להצליח לשכנע. הכל פתוח, והישורת האחרונה בידיים של הלובי מחר בכנסת, שיכלול כנראה בעיקר את קלינגר, חנין, הורוביץ, ואולי רוח גבית ממיקי איתן, שלי יחימוביץ ושאר אספסוף מביני הענין. החזיקו את האצבעות…

  3. הערת עריכה: נראה שיש לך פה משפט שנקטע באמצע, "אחד החוקים הכי"- הכי מה?

    הכי מתועבים אני מסכים אבל אני מעוניין לדעת מה העיתון אמר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *