השר איתן מחריף את עמדתו בנושא חוק המאגר

הרגע קראתי אייטם של קונפורטס והטוני על ההצבעה מחר. בגוף האייטם ישנה סוכריה אחת חדשה ומעניינת – השר לאיכות השררה מיקי איתן מתכוון להמנע מהצבעה על החוק, זאת למרות שבעבר הוא הודיע בצער שכנראה יאלץ להצביע נגד רצונו בשל שיקולי סיעה, קואליציה ואחדות ממשלתית (קרי, כדי שש"ס לא תפרק לדרדביבי את הקואליציה). בעבר איתן הסביר בהתנצלות שלצערו אולי יאלץ להצביע בעד החוק. הוא נימק שהתפטרותו מהתפקיד (כדי להמנע מהצבעה נגד מצפונו) לא תספיק כדי להפיל את החוק מחד, ותשאיר את הממשלה עם קול שפוי אחד פחות כדי להלחם בחוקים הבאים עלינו לרעה. הנה מיקי לפני שבוע וחצי:

אז עכשיו אומרים שהשר ימנע מללהצביע בעד. כיוון שהוא אחד מהדוברים נגדו, אני חושב שהוא יצטרך לעשות אקרובטיקה מעניינת כדי לא למצוא את עצמו נבעט מהממשלה. אני רוצה להאמין שכיוון שביבי עשה קולות של היסוס, ועכשיו גם בוגי יעלון הודה שהוא נגד החוק (אז כבר שלושה שרים וחצי ראש ממשלה, אם אני סופר נכון?) אולי שחרר ראש הליכוד, הממשלה והקואליציה את משמעת הסיעה והממשלה ויתן לאנשים להצביע לפי מצפונם?

השארתי למיקי חיזוק אצלו בבלוג, אתם מוזמנים להשאיר לו קולות תומכים נוספים. חברי כנסת אחרים שצריכים עידוד ושכנוע בבלוג האישי: ח"כ נחמן שי, ציפי לבני, ואלו שאין להם בלוג (עד כמה שאני יודע) – אריה ביבי, זאב אלקין, גלעד ארדן, נסים זאב, ישראל חסון, זאב בוים, זבולון אורלב, גדעון עזרא, יוחנן פלסנר, ועוד רבים שמתנדנדים או תומכים בחוק כי פשוט לא שמעו את הטיעון הנכון נגד. יש הרבה, עזרו להם לבחור את האחד שיעזור להם לרדת מהעץ.

בחדשות אחרות: מחר קלינגר בתוכנית הבוקר של ערוץ נענע-10-ז"ל (לי אין טלוויזיה, ספרו לי איך היה) ואז ממשיך לקרית הממשלה לעסוק בשידול (יהונתן, חצאיות עור זה אין, גרבי רשת אאוט).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *