צפיה לבאות

"9" של טים ברטון ינחת כאן ביום רביעי, אבל עוד אין מושג ברור באיזה קולנוע.

למי שלא מכיר, 9 הוא במקור סרט אנימציה קצר, מדהים ומקורי של שיין אקר שהועמד לאוסקר:

… שטים ברטון הפך לסרט עלילתי של 80 דקות.

בחודש הבא יגיע "ארץ יצורי הפרא", הסרט שמתעכב, משוכתב ומצולם מחדש כבר שנים, הפעם נראה שספייק ג'ונז עשה איתו סופסוף צדק – כך לפי מוריס סנדק, שכתב את הספר. (לטיזר המקורי כבר יש פארודיה מוצלחת אחת לפחות)

ואז הפרויקט הבא של ברטון, אליס בארץ הפלאות, ישוחרר במרץ 2010, ונראה כמו הגרסה הכי מבטיחה מאז גרסת הסופט-פורן

והנה עוד משהו לשנה הבאה – ההמשך של טרון… הטריילר הנ"ל מסרב להטמע בבלוג, אז הנה כתבה קצרה:

כמו שהם אומרים, "ניסינו לעשות לוק דיגיטאלי עם כלים אנלוגיים, הפעם אנחנו עושים מאמצים להראות מצולמים בעזרת כלים דיגיטליים". האם יהיה טוב או רע? אני לא יודע, אני מקווה שיהיה משהו יותר מוצלח מאשר המתכון לאפילפסיה שנקרא ספידרייסר. עוד פרטים על הסרט מקומיק-קון: [1] [2] [3] [4].

עוד משהו לחכות שנה: "אוואטר – מכופף האוויר האחרון", אני מקווה ששיילאמיאן לא ידפוק את המקור. אם עוד לא ראיתם את סדרת הטלוויזיה, אז רוצו, אומרים לי שזה שווה.

ובמדור היציאות ההזויות:

סוני עם "גשם של פלאפל" – פרס התרגום הדפוק-ביותר-מזה-שנים לסרט "מעונן, עם חשש לקציצות". כמה קפיטליסטי ושטחי אפשר להיות? 🙂

אה כן, אפשר ליצור מכונת זמן מג'קוזי…

ואפשר להפוך את הפחד של בני אדם מחייזרים ולגנוב סצנות מכל סרט חייזרים אפשרי. הסרט הזה נראה כל כך דלוח שאני אפילו לא אעשה אימבד, הנה טריילר ראשון וטריילר שני ל"פלאנטה 51". במקום זה, קדימון לגרסת פיטר ג'קסון למפגשי חייזרים ואנשים (תודו שזה היה חייב לקרות!) בסרט "מחוז 9":

ולמנצח בקטגורית "מה הדפק?", אחרי שהפכו את רספוטין ודמויות אחרות לסופר גיבורים – קבלו את רוברט "איירונמן" דאוני ג'וניור בתור… שרלוק הולמס? אכן, גאי ריצ'י, הגאון שמאחורי "לוק סטוק", בסרט עטור מכות, פיצוצים, סקס וספיישל אפקטס. מעניין מה א.ק. דויל היה אומר, אני אומר "מתי כבר יגיע?!" 🙂 והתשובה לפי עכבר העיר היא "חודש לפני ארה"ב". מוזר אבל שיהיה…
(הלינק הזה לקדימון הרשמי באיכות גבוהה, אבל למטה אני נאלץ להטמיע אחד באיכות פחותה)

ולבסוף, משהו לעוד שבועיים: טראנטינו עושה את מלה"ע II עם בראד פיט. אני חייב לראות את זה.

2 תגובות בנושא “צפיה לבאות”

  1. עירא, אני יודע שאתה לא חובב גדול של שימוש בתגית more ע"מ לפצל פוסטים, אפילו אם הם ארוכים. אבל מי כמוך יודע שפוסט עם תשעה קטעי וידאו הוא לא פוסט רגיל, ומכיוון שאתה מטמיע קליפים בפוסטים לעיתים קרובות, אני מציע לך לשקול בכל זאת את האפשרות.

    במחשב שלי לפחות, שהוא לא חלש בכלל, עם חיבור של 4MB, הניווט באתר מאוד איטי ואף "תוקע" לשניה או שתיים את הדפדפן אם אני מזפזפ בין הטאבים הפתוחים ואחד מהם הוא הבלוג שלך. כמו כן הגלילה לא של העמוד למטה ולמעלה מקרטעת מכיוון שבעמוד הבית ובפוסט הזה (למשל) יש המון קטעי וידאו.

    תרגיש חופשי להתעלם מהעצה הזו, אבל חבל שכמי שנהנה לקרוא בבלוג שלך שהחווית המשתמש קצת נפגעת כתוצאה מגודל הקובץ והאלמנטים המרובים.

    זיגמונד

    1. אני לא מפצל פוסטים יותר כי חטפתי מקלחת מקהל הקוראות שלי בפעם האחרונה שניסיתי 🙂

      מצד שני אני לא מרגיש שאני מרבה להטמיע אבל כנראה שזה משתנה בהתאם לבלוג שמשווים אליו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *