הורים לא משאירים את הטיפ למוהל

מכירים את Pretty fly for a Rabbi של אלפרד "המוזר" יעקובי? איפשהוא במילות השיר הוא מספר שכשהוא מוזמן לברית מילה, המוהל חותך but he gets to keep the tip. לך תתרגם. זה מקאברי ומצחיק – למה שמישהו ירצה לשמור פיסת פסולת ביולוגית? אבל יש…

אפריקה, היבשת המהוללת שהולידה את המין האנושי אבל הביאה לעולם את המנהגים האכזריים של מילה של נשים וגברים, את הקניבליזם ועכשיו – הסגולה לפריון: בליעת עורלה (nrg) . כן רבותי, הכתבה לא לילדים קטנים, חולי לב ונשים בהריון (במיוחד בהריון כי הן כבר לא צריכות). מסופר שם אפילו על אחת שהמשפחה האכילה אותה עורלה בתוך עוגה אה-לה טיטוס אנדרוניקוס.

אין לי מושג מאיפה צצים המנהגים ההזויים והבזויים האלו, אבל תופתעו לגלות – מצידי עד מחרתיים. אני לא חושב שצריך לאסור על בליעת עורלה. להכניס את המוהל לכלא זה כן, ואת ההורים שהזמינו אותו להתעלל להם בתינוק חסר הישע. אם הבולעת תחטוף איזו צהבת או שאר מחלות מהענין, אני מקווה שסוף סוף תהיה לנו איזו ישראלית זוכה פרס דארווין. לא רוצה לדעת איך הידיעה הזו תראה כשיעלו עליה בלוגים בינלאומיים לאתאיזם.

ברוכים הבאים למאה העשרים ואחת. כמעט בא לי לבכות…

4 תגובות בנושא “הורים לא משאירים את הטיפ למוהל”

  1. כבר מהרגע שראיתי את הכתבה הזו אתמול חשבתי להעלות את זה להיתוך קר, אבל החלטתי לוותר, זה לא באמת מצחיק, זה עצוב.

  2. בהיתוך כבר כתבו על אכילת השלייה, מנהג לא פחות מוזר (אבל עם יותר הגיון ביולוגי).
    המילה עצמה, כפי שהיא מבוצעת על ידי מוהל, היא מנהג ברברי. לא מפתיע בכלל תהליך הרגרסיה שהאנשים שמאמינים בו עוברים.

  3. את הענין של אכילת השליה הכרתי הרבה לפני, ידעתי שזה קורה אצל הרבה יונקים אחרים, והרבה יותר מוזר היה בעיני שמוכרים את זה בהון עתק לחברות קוסמטיקה כבר שנים.

    (מה אתה ער בשעות כאלו, טמבל? – בסדר בסדר הלכתי לישון…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *