אינטנטן!2

אחרי ששלחתי את הפוסט ויצאתי מהבית קיבלתי צלצול ממישהיא מ-KSP. רצו את כתובת הדואר שלי. כן. דואר פיסי. למה? אני לא רוצה פרסומות, אמרתי לה. "זה בשביל הודעות שירות" היא אמרה לי, אבל לא ידעה להגיד לי מה הכוונה בזה. הניחוש שלי היה סוג הדיסקים התקולים שיש אצלי, היא הלכה לברר וחזרה לאשר לי שאכן זה הסיפור. הם רוצים לשלוח לי בדואר מנייר אמיתי מעצים מתים את ההוראות לאיפה לשלוח ומה לעשות עם הדיסקים התקולים. (תיקון, הם ידעו רק על האחד שקניתי בסניף הנתנייתי אבל לא על זה שקניתי בתל אביבי, כי מערכות הERP שלהם עובדות מאוד מוזר – המלאי משותף אבל הלקוחות לא).

אח"כ הגעתי למשרד התחבורה אבל סוגרים ב-12:30, גיליתי בדרך הקשה. באמת למה לעבוד יום מלא, למה? כשיפריטו את כל המשרד אולי נראה פה קצת שירות…

למי שלא קרא את הפוסט הקודם, מרכז ההנפקות של "דפוס בארי ומשרד תחבורה בע"מ" שלח לי את הרשיון לכתובת הלא נכונה ולא ברור אם הוא יגיע (סביר שלא).יש לי בכיס רשיון פג תוקף ובדואר אחד בתוקף אבל אין לי מושג איפה ומתי אקבלמו, אז אינני יודע אם אני כרגע עבריין או לא. לשאלת עבריינותם של משרד התחבורה, ראו תשובתי פה.

וויש מי לאק…

תגובה אחת בנושא “אינטנטן!2”

  1. כשהפריטו את סניפי הדואר זה לא גרם להם לתת יותר שירות, אלא לתת את אותו מעט שירות איטי וגרוע בפחות סניפים (ועכשיו אני צריכה לרוץ לטיז אל תקווה להוציא דברי דואר).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *