Server Error

We are sorry but Google Mail is temporarily unavailable. We are currently working to fix the problem. Please try logging in to your account in a few minutes.

מה?!!?!?

שקיעת האימפריה?

עדכון = 5 דקות אחורי זה ואני מצליח לעשות לוג-אין. עדיין מלחיץ. צריך לגבות :-/

6 תגובות בנושא “Server Error”

  1. קרה כבר כמה וכמה פעמים בעבר… לא נורא, לא יודע אם יש שרתי דואר (שלא נדבר על ממשקים מבוססי ווב) שהאמינות שלהם היא 100% באמת.

  2. כמובן שלא 100% על שרת בודד, אבל מדובר בקלאסטר של מאות שרתים. איך קורה שכולו קורס? שרת עם תקלה אמור להיות מוצא מהאשכול ולא לענות ללקוחות…

  3. אני לא מבין גדול בפאן הטכני, אבל אני משתמש באימייל מבוסס ווב על בסיס תדיר מאז אמצע העשור הקודם ואני חושב שכל שירות שהשתמשתי בו שיהק פעם בזמן כזה או אחר.

  4. אין ויכוח שתוכנות משהקות, מחשבים תלויים בחשמל ותקינות של המון תוכנות שעובדות במקביל ובנו אותן בני אדם שיכולים לטעות. מה שהפתיע אותי זה שחברה עשירה ומשקיענית כמו גוגל תתפס בפאשלה בסיסית שתחשף לקהל. מערכות כאלו בנויות באשכולות מחשבים שמגבים אחד את השני במקרה צרה והתוכנות נבדקות עשרות פעמים ותחת עומס, ובנוסף המערכות בנויות כך שאם יש קריסה כלשהיא, היא לא תקרה לכל האשכול במקביל. לגוגל יש את הידע והכסף לבנות את המערכות הכי יציבות וגמישות בעולם, לכן זה הפתיע אותי.

    כשהשרת שלי קורס תחת עומס הספאם ומפסיק לפעול, זה מעציב אותי מאוד, ומפתיע אותי, אבל לא באותה מידה. קטונתי מלטעון שיש לי שבריר מכל הידע והנסיון של מאות שנות אדם של טובי המוחות של עמק הסיליקון.

  5. כן, אשכולות של מחשבים שמגבים זה את זה וכו'.
    זה בדיוק מה שמכרנו למנהלים שלנו כדי לעבור לORACLE RAC. ומסתבר שהאשכולות המדהימים האלה מתרסקים בצוותא הרבה יותר ממחשב בודד.
    אני מאד מקווה שגוגל עושים עבודה יותר טובה, אבל גם לאורקל יש אנשים טובים והרבה נסיון ועדיין גלי'ץ של מספר שניות ברשת גורם לערמת שרתים לקרוס בחדווה. כי כידוע אם מחשב אחד באשכול לא רואה את האחרים הוא יפיל את עצמו ליתר ביטחון. וזה בדיוק מה שכל השאר עושים באותו זמן.

    ולמה כל זה? כי מה כבר הסיכוי שהנתב החליפי יתקע בדיוק בזמן שאנחנו משדרגים את הראשי?

  6. מקרה SPLIT BRAIN קלאסי. אני הרכבתי אשכולות RAC עם שלושה אינטר-קונקטים, שיהיה בטוח. אורקל תומכים, ויש לקוחות שדורשים. רק האב אחד? שו נתב? מישהו בנה את המערכת עם SPOF או שהיה באמת מקרה נדיר של כשל כפול. יש גבול ליכולת השרידות של כל מערכת. בשביל זה ב"מיר" היו שלוש מערכות חמצן, על טכנולוגיות שונות. איני מניח שגם בתחנת החלל הבינלאומית בונים דברים דומים לפי הצורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *