ג'אז-נ-רול בהופעה ביפו, שישי 14.3 אחה"צ + קופון הנחה

בית כליף ביפו, הצורפים 33, שישי הקרוב ב3 אחה"צ.

אני לא אוהב לירוק לבארות בד"כ אבל ביום שישי הייתי שוב בהופעה שלהם ב"שבלול" ואני חייב להגיד שהמקום לא עושה חצי מאמץ להשתפר. לדעתי צופפו שם אפילו יותר שולחנות מהרגיל. הזמנתי שולחן ליד הבמה אבל נתנו אותו לאחרים, שמו אותנו במקום צפוף שממנו לא יכולנו להסתובב ולראות את ההופעה ונאלצנו להחליף שולחן שוב, וכרגיל בפינה הנידחת שלנו לא עוברים מלצרים ואתה נשאר להתייבש כל ההופעה בלי מילוי לכוס המים, ופלא באמת שהם העלו פעמיים את מחיר הכרטיסים…

לא אכנס לפרטים נוספים, אבל כרגיל הדבר היחידי בשבלול שמציל את הערב זו ההופעה עצמה. ג'אזנרול דפקו הופעה משוגעת מהרגיל, האלתורים בסולואים הפליגו למקומות שובבים וחביבים, כנראה בהשפעת ימים ארוכים של חזרה על השירים באולפן ההקלטות הם מרגישים יותר בטוחים או שזקוקים ליותר מגוון, לא יודע… הציצו בחללשלי של שי ורדי כדי לשמוע את unbelievable מיום שישי הזה. שי משתולל על הבאס 🙂

על כל פנים השבוע ביום שישי הופעת אחה"צ טיפה יותר זולה (רק 40 ש"ח למוכ"ז), בואו בהמוניכן. יהיה כיף!

נשארו לי עוד תמונות פילם מימי אולפן ההקלטות שיצאו יותר טובות אפילו מהדיגיטליות אבל התוכנה של הסורק שלי עושה צרות מעצבנות. כשיגיעו לפליקר אפרסם פה.

2 תגובות בנושא “ג'אז-נ-רול בהופעה ביפו, שישי 14.3 אחה"צ + קופון הנחה”

  1. עם כל האהבה של שיש לי להרכב הזה (ויש לי הרבה אהבה אליו), העובדה ש"שבלול" הפך להיות מועדון הבית שלהם, בעיקר בגלל שלצערי אין הרבה אופציות באיזור המרכז, מוציא לי את החשק להגיע להופעות. נמאס לי מהמועדון הזה, נמאס לי מתאוות הבצע של הבעלים, נמאס לי מהשירות הגרוע, ויש גבול עד כמה הופעה טובה יכולה לחפות על כשלונו של המקום הזה.
    אין לי מספיק מילים כדי לתאר את השירות הגרוע שם, את המלצריות חמוצות הפנים, את הברמנים הלא מקצועיים ואת כל שאר הדברים שפשוט לא עובדים שם.

    אמנם בשישי הקרוב צפויה לי חתונה מחוייבת המציאות בצהריים, ואת הכליף ביפו אני פשוט לא מכיר, אבל אני אשמח להכיר אם יתנו לו עוד הזדמנות בעתיד הקרוב. אהבתי מאוד את ההקלטה בספייסיה של ורדי. זה אחד העיבודים הכי טובים, ולדעתי אחד היחידים שעוד נשאר מימיו הראשונים של ההרכב. מומלץ בחום, אין ספק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *