אני מחרים את טקס האוסקר

היה לי חלום קטן לראות הלילה את האוסקר. הכבלים שלי הם רק לאינטרנט (וגם אם הייתי מפרק את הפילטר, מקורות יודעי דבר אמרו לי שHOT GOLD לא משודר אנלוגית), אז יצאתי לחפש אותו ברשת. סטרימינג, אתם יודעים? בקיצור הלינק המשמעותי היחיד שאני מוצא זה אצל איזה בלוגר איברהים קוקנאר עם כותרת הבלוג המלבבת "כל נשמה תטעם מוות" ומשם לינקים לכל מני אתרי סטרימינג סיניים שדורשים התקנות של תוכנות בסינית שכנראה גם מכילות רוגלות.

ובקיצור, אני מחכה לטורנט והקידמה שיתחילו לחלחל בעולם… אל תספרו לי מי זכה, בלי ספוילרים אני מבקש, אני אחכה לטורנט. שנה שעברה הוא הופיע במינינובה רק אחרי עשרה ימים אבל אני לא אתייאש! אני אסתפק בינתיים באוסקר הזה:

למי שרוצה לראות שידור אונליין שרחוק ממושלם אבל נותן לי להאמין שיש למדיום הזה צ'אנס להגיע רחוק, הציצו ב"רבעחיים". מדובר בסדרה שנכתבה וצולמה לרשת ע"י מארשל הרשקוביץ ואדואר צוויק, היוצרים של סדרות ידועות כמו "שלושים ומשהו" הישנה והטובה ולא מעט סרטים. הפרויקט היה מוצלח עד כדי שNBC קנו את הסדרה להקרנה ארצית. אני חושב שבעתיד נראה יותר ויותר מישמאש של מדיה חדשה מפתה את המדיה הישנה לחפש פורמטים אלטרנטיביים.

אני מייחל ליום שסרטי אינדי יגיעו לזכות באוסקר ויתפרק כבר מגדל השן של האולפנים עם הRIAA והMPAA שלהם. המצחיק הוא שהם אפילו ירוויחו מזה ולא יהיו מוכנים להודות. או אולי אני חי בסרט. אולי.

נראה. מי יודע?

מבולבלים? גם אנחנו….

4 תגובות בנושא “אני מחרים את טקס האוסקר”

  1. לא מודה! אני יותר חשוב מכל הפרציפלוכות בהוליווד! כששמעתי שפאריס הילטון נזרקה החוצה הייתי בטוח שהנה קוראים לי לבוא, אבל גורנישט. אז אני מחרים אותם…

    ואיפה את? לא שומעים ממך ואת לא עונה לטלפון…

  2. אז ברוכים השבים, ואולי אפילו את תגאלי את עירא מייסורי האוסקר שלו, כי אני נכשלתי, בהיותי איש פרימיטיבסקיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *