עוד רשת חברתית-עסקית צצה

www.NotchUp.com מבטיחים לצוץ על מסכיכם כבר החודש. שני אנשים ברשימה שלי בלינקד-אין כבר הזמינו אותי לשם בהפרש של שעתיים, ואני בטוח שמבול גניבת היוזרים עוד יקרה. אני לא אוהב את המדיום מי יודע מה, אבל כנראה שאצטרף לרשת הזאת כי אני פשוט צריך את הביזנס (הפרויקט הכי גדול שהיה לי נגמר היום, ומתפנות לי המון שעות שצריך למלא בלקוחות)

מה נשתנה? הם מבטיחים שדרך הרשת הזו מעסיקים ישלמו לך להתראיין אצלם (מין הסתם זה יהיה להם הרבה פחות זול מאשר לשלם עליך לחברת HR). מישהו קונה את הסוכריה המוזרה הזו? למישהו יש מידע עליהם לפני שאני נרשם? תודה מראש.

14 תגובות בנושא “עוד רשת חברתית-עסקית צצה”

  1. כל מה שאני יודעת על הרשת הזו שתוך 12 שעות קיבלתי משהו כמו 8 הזמנות (לא נרשמתי).
    עושה רושם שהיא עוד אחת מהרשתות הללו שאוטומטית שולחות הזמנה לכל המכרים שלך. לא סימפטי.
    בנתיים הרשת פסולה אצלי (בגלל הספאם), עד (אם בכלל) שהבאזז יראה שהיא באמת שווה משהו.

  2. את ההזמנה הראשונה קיבלתי כבר לפני שבוע. ביררתי עליהם קצת ומסתבר שהם חבר'ה רציניים עם מודל מעניין. בכל זאת לא נרשמתי. אני לא מאמין במודל ובטח שלא מאמין שהוא יפעל בארצינו הקטנטונת (ואני גם מקבל מספיק הצעות עבודה מלינקד-אין).

  3. תראה – לדעתי – זה עדיף על פייסבוק..
    המעסיקים רואים רק מספר חבר, ולא שמות או פרטים נוספים אז לא נעשה אאוטינג רציני שם. חוצמזה – אם אתה לא רוצה שמישהו מדומיין מסוים יראה את ה"כרטיס" שלך שם, אתה יכול להוסיף אותו לרשימה השחורה, דבר שכבר עשיתי לגבי חברה או שתיים. המודל שלהם אמנם מעניין, אבל אני רואה בכל העניין הזה נסיון מעניין. גם אני לא קיבלתי עד היום עצעות מלינקד אין, אבל אין לי בעיה לנסות זו לפחות לא רשת שבה יש לך 500 "חברים". זה מתחיל ונגמר בעניין מקצועי גרידא.

  4. To Xslf: when you register, it gives you an option to import your LinkedIn profile then it asks you whether you want to send invitation to your LinkedIn contacts, with a detailed list of who you want to send invitation to (e.g. I crossed out people from my current workplace, and others who I deemed it won't be relevant for). So all the invitations you received where mandated by your contacts.

    In general – the site's design looks similar to LinkedIn so I suspect they are related.

    I got my invitation from someone I trust to know his stuff so skimmed through their privacy policy and went ahead with it.

    Amos

  5. יפה אמרת, עמוס.
    כנ"ל. את ההזמנה קיבלתי מאנשים שהפרטיות שלהם כל כך חשובה להם, שאני בטוח שאין בעיה פה. חיכיתי אפילו שבוע וחצי בין הזמנה להזמנה לפני שנרשמתי, כדי לוודא שיש משהו מאחורי זה.
    הכי גרוע? נרשמת ואתה לא משתמש בזה. בדומה לאתרי הכירויות באינטרנט, אתה יכול להקפיא את המנוי שלך בכל עת, אלא שפה גם אין שום פרטים מזהים מעבר לקו"ח. אין תמונה, אתה לא חייב להכניס פרטים אישיים שעלולים "להפליל" אותך, וכאמור – את יכול לחסום דומיינים למיניהם.

  6. גם אני נרשמתי ל-NotchUp.
    נקודה אחת שעליה לא עלו המגיבים האחרים:
    כאשר מציעים לך לייבא את הכרטיס שלך מ-LinkedIn אתה צריך להקליד את הסיסמא שלך ב-LinkedIn.
    אמנם הם טוענים שהם לא שומרים את הסיסמא שלך, אבל אם אתה מאמין להם אז תן לי את סיסמת ה-root על המחשב האישי שלך שמריץ Linux.
    אני על כל פנים לא השתמשתי באופציית הייבוא מ-LinkedIn.
    לכן החשד שלי הוא שהמפתחים של האתר מצאו דרך חדשה לשאוב מידע מ-LinkedIn ו/או לפרוץ לכרטיסי המשתמשים באתר זה.  אחר כך הם מן הסתם יוכלו להשתמש במידע לצורך phishing או כתיבת דוא"ל שמתיימר להיות מאיש הקשר ב-LinkedIn.

    אני עדיין מחכה לעדויות, הוכחה או הזמנה לראיון בתשלום…

  7. עוד נקודה שלא ציינו כאן המגיבים, שהאתר מבטיח אחוזים על כל ראיון שהאנשים שהזמנת הולכים אליו, אז "מהר והזמן את הקליברים שאתה מכיר לפה, לפני שמישהו אחר יזמין אותם!", כך מתרה האתר, בלשון אחר כמובן.

  8. ועוד דבר, מהתרשמות ראשונית, האתר חובבני למדי, ומעתיק הכל מלינקדין בלי בושה במקום להמציא ולחדש. כך, למשל, בלינקדין לא אהבתי את איך שהשם של האוניברסיטה בה אני לומד מופיע, אז כתבתי בעצמי את השם כמו שצריך; באתר הזה, "הרשת החברתית שחרצה אותי" (על משקל Knocked Up, "הדייט שתקע אותי"), שמות האוניברסיטאות מועתקים מלינקדין אחד לאחד, אבל אין אפילו אפשרות לכתוב משהו אחר. בושות וחרפות.

    ברחתי משם כל עוד נפשי בי, ואני אוכל את הלב על כל האנשים ששלחתי להם הזמנות בזמן ההרשמה שלי. שלא לדבר על זה שעשיתי את הנורא מכל, והבאתי להם את הסיסמה שלי ללינקדין. פשוט אוכל את הלב.

  9. אוכל את הלב??!!
    זה לא קצת מוגזם..? כולו אתר שהכי גרוע הוא שתצטרך אחת למאה שנה למחוק עוד הודעת ספאם שלו, וגם זה תלוי, כי יש לך בגדול את האופציה לסנן את הדומיין הזה.
    איש, קח את הדברים בפרופורציה.
    יחד עם זאת – יש בהחלט הסכמה איתך לגבי שמות האוניברסיטאות…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *