"בעוד ארבע שנים לא תצטרכו להצביע שוב, אנחנו נדאג לזה"

אם מישהו חושב שהציטוט הזה יצא מהקשרו, צר לי להגיד לכם שכנראה נפלטה לטראמפ התוכנית האמתית.

אני מתחיל מהתייחסות לנושא בחירת הסגן שלו, ג'.ד. וואנס. כשטראמפ הכריז על וואנס בתור המועמד לסגנות המון אנשים הופתעו. וואנס התבטא בעבר נגד טראמפ ועמדותיו אבל נראה שחלה התקרבות מסוימת. האם עמדותיהם פתאום התיישרו או שהוא נבחר בשבילו על ידי יועצים? קחו כמה רגעים לקרוא לצפות, לקרוא ונחשוב על זה ביחד…

וואנס מאמין ביוזמה אישית, הצלחה על בסיס עבודה קשה, אבל כמעט כל מה שהשיג בחייו היה בזכות החיבור שלו עם פטרונו, פיטר ת'יל, האיש הרע מהסיוטים של כל ליברל וחבר של אילון מאסק עוד מהימים שהקימו את פייפאל (אבל עליו אולי בפעם אחרת).

אל תקראו לו גזען. הוא התחתן עם אישה Native American, אבל מדגיש שהיא אדם טוב "למרות שהיא לא לבנה"…

הציטוט שמדואו מתייחסת אליו (ארה"ב תהפוך מרפובליקה לקיסרות) מתוך הכתבה של ואניטי פייר:

וואנס, בציטוט דלקמן, מתכתב עם הציטוט דלהלן של אחד קרטיס יארווין, שאנשים מתארים כנאו-מונרכיסט.

קרטיס יארווין בא מבית חילוני ליברלי, שני סביו מצד האבא יהודים אנרכיסטים מוצהרים, קומוניסטים, ההפך ממה שהוא יצא. לפני שני עשורים הקים סטארטאפ לביזור הרשת (בדומה לפרויקט TOR) והתיידד עם המשקיע שלו פיטר ת'יל (כן, עוד פעם הוא), והחל לכתוב את משנתו שזזה עם השנים מליברטריאניזם לתמיכה במלוכה כי היא ורק היא "תאפשר לאנשים את החופש האמתי".

יארווין על העתיד המלוכני של ארה"ב. מה שהאתאיסט מסווה תחת היופומויזם "מבנה קתדרלה". כי מה יותר קל למכור לפשוטי העם מאשר שלטון דת פטריארכלי…

לא קראתי את הבלוג שלו, אבל התיאורים מלאי סתירות. ליברטריאן שרוצה להמליך קיסר, מתנגד לבדיקות IQ שטוען ששחורים נחותים מלבנים, אבל לטענתו הוא לא תומך "עליונות לבנה", וכולי. תורה הגיונית והדוקה. מי ש"גילה את הפוטנציאל" וגייס את יארווין הוא סטיב באנון, מיותר ידועים מבין ענן מהפכני "אלט-רייט" שהתעלקו על טראמפ בדרך להגשמת חזונותיהם והכניס אותו לחוגי הבית הלבן של טראמפ. באנון הוא מהדוחפים הגדולים של פרויקט 2025. לטענת טראמפ הוא לא קשור לפרויקט ולא יודע מי הם מוביליו, למרות שחתומים עליו באנון, מילר ועוד רבים ורעים מינה ליועציו ודובריו במשך כהונתו.

ומהו פרויקט 2025? חוברת הוראות לפאשיסטיזציה של ארה"ב. כתב אותו "מוסד המורשת" שתוכלו לחשוב עליו כעל קוהלת על סטרואידים וקצת מת' וטיפה אבקת סוכר לקישוט. לצערי ערך הויקיפדיה בעברית רחוק מלפרט את כל רעיונות העוועים, הגזענות, הנישולים, הפגיעה בזכויות והרעיונות שמופיעים בתוכנית האב שלהם, אבל תמצאו שם כל מיני מרכיבים כמו החלפת דרגים מקצועיים במינויים פוליטיים ושאר צעדים מוכרים לישראלים. לינק לאתר הפרויקט עצמו אני לא אשים פה כדי לא לשפר להם את התוצאות במנועים.

אם נראה לכם שזו היסטריה שמאלית, תראו איך מכסה את זה העיתון הימני, WSJ:

החלפת דרג מקצועי במינויים פוליטיים (לצורך פירוק "הדיפ סטייט", כמובן), הפיכת ה-FBI (שגם כך הוא גוף מאוד שמרני) לכוח משימה פוליטי כפוף לנשיא, ביטול הרשות לבטחון לאומי (DHS) ומשרד החינוך, ביטול חירויות האישה על גופה, איסור אמצעי מניעה, החלפת מוסדות אקדמיים במוסדות מטעם השלטון, ביטול כל הפיקוחים על איכות הסביבה ומעבר לאנרגיות ירוקות ועוד ועוד. הכל מפורט בחוברת ההוראות של פרויקט 2025.

ואיך עוקפים את בתי הנבחרים כדי להגיע לשם? באנון מתכנן לגייס (בטוב או באיומים) 2/3 מהמושלים אוהדי טראמפ, מה שיאפשר לו לחוקק תיקונים לחוקה האמריקנית ישירות דרכם בלי לבזבז זמן בגבעת הקפיטול או בית המשפט העליון אפילו דקה.

לסיכום – צוות חשיבה הכין תוכנית לחיסול הדמוקרטיה האמריקנית והפיכת דוני לקיסר, כנראה כבובת חוטים בידי צוות המוחות החריפים של הצוות, והכל מוכן לפרישה בכל הנקודות האסטרטגיות, חלק מינויים שביידן לא השכיל להחליף, וכל זה אם דוני זוכה בנובמבר. אז מי שעוד חושב שטראמפ עדיף לישראל, נא לחשוב שוב. טראמפ יקריס את ארה"ב על עצמה, לא עוד "השוטר הטוב של העולם" (לפחות בשאיפה), לא עוד נאט"ו ושת"פ עם דמוקרטיות, דוני יהפוך לחלומו מאז ומתמיד – פוטין המערבי. לישראל לא ישארו הרבה חברים בסביבה, והעולם באופן כללי מאוד יסבול.

ולבסוף, רק כדי לסיים בתקווה אומר ככה, נראה שביידן הבין כבר אחרי העימות הטלוויזיוני שהוא צריך לפרוש אבל בכוונה מרח עוד כמה שבועות את הזמן עד אחרי ועידת הרפובליקנים כדי שיכנסו לשאננות (כי הוא ממזר חכם עם הרבה נסיון פוליטי…). וואנס היה אולי היה "עובר" במרוץ נגד ביידן אבל באנרגיה המחודשת של קמפיין האריס, הוא הופך להיות אבן רחיים כבדה מאוד על צוואר טראמפ. אמן.

תוספת אחרונה: ביומיים האחרונים התחילו אנשי MAGA לחפור בעברו, וגילו שהוא גם תומך בחסימה מלאה של פורנו ברשת. אם כל קולות האינסלים עוברים אל האריס זה יהיה נצחון מוחץ…

2 תגובות בנושא “"בעוד ארבע שנים לא תצטרכו להצביע שוב, אנחנו נדאג לזה"”

  1. זו לא תוכנית ה- ביבי גם?
    מקסימים, הוא יגרום למלחמת אזרחים נוספת.
    לדעתי הוא פשוט מקנא באורבן, במוטרף הטורקי, ארדואן, ובשליט סין, ונכון גם בפוטין.
    שימו לב למקומות שציינתי – למעט ארה"ב, הונגריה, טורקיה, סין, רוסיה הן תורות מודרניות של מדינות דיקטטוריות, עם מלוכה אכזרית, כנסייה משתפת פעולה עם השלטון – כך שנוצר רושם שהמנהיגים האלה "החליקו-מחליקים" בקלות לתפקיד הסמכותני המאיים שלהם, והם "מחדשים" דגמי עבר בריח הפוסטמודרניזם.
    ארה"ב זה סיפור אחר לגמרי. שם אין מסורת של דיקטטורה מלוכנית, כמו גם מדינות הרקע שלה: אנגליה, צרפת – בטבען היו מדינות שהמלוכה היתה תלויה מאוד ב"עם", והעם מרד לא פעם ולא פעמיים בשלטון האכזר.

    1. ביבי חושב שהוא מנצל את הציונות הדתית כדי להפוך לקיסר, בעוד הציונות הדתית פועלת במודע לנצל אותו כדי להרים את בית המקדש השלישי, הבאת המשיח (על ידי ליבוי מה שהם תופסים כמלחמת גוג ומגוג), והפיכת המדינה לתאוקרטיה, במקרה ולא תתגשם הנבואה ותחיית המתים ושאר האמונות ההזויות שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *