אנשים עוד קוראים בלוגים?

שנתיים עברו בערך מאז הפוסט האחרון, וגם לפניו הקצב ירד לזרזיף. החיים פשוט התחילו לזוז מהר מדי, הקצב של טוויטר בקושי הדביק אותם, ואנשים פשוט לא קוראים יותר הודעות של יותר מ140 תווים. טוויטר הכפילו ל-280 אבל אנשים עדיין קוראים רק חצי.

אז מה קרה לעירא בשנתיים האחרונות?

מבחינת עבודה – אני עדיין עובד בעולם ה-DevOps, אחרי שנה וחצי של עבודה על חומרת אחסון מפלצתית לתשתיות ענן, אני שוב עובד בצד המשתמש של שירותי הענן של אמזון. אני עובד בחברת פינטק שהתחילה מהתמחות בבדיקות סיכונים מהירות למתן הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים קטנים עד בינוניים בארה"ב, ועכשיו גם מציעה שירותי עו"ש. כמעט אפשר לומר שאני עובד בשביל בנק. משבר הקורונה תפש אותנו ב… ובכן לא כלום. כל העבודה ממילא מתבצעת מול שרתים באינטרנט, אין שום מחשוב במשרד מעבר ללאפטופים שהרבה עובדים איתם מהבית ממילא, ולהפך – יש אפילו יותר צורך בשירותים שלנו בתקופת הצניחה הכלכלית, אז יש משכורת ותעסוקה.

מבחינה משפחתית אני עדיין בזוגיות טובה בירכתי רמת גן, גר חצי קילומטר בקו אווירי מבית החולים שיבא, שזה מאוד נוח כשאתה צריך טיפולים אונקולוגיים. זה הנושא הבא והפחות חביב, היה לי גידול קטן במעי הגס שתפסתי בזמן, הגידול הוצא. לאחר ניתוח אחד גדול, חצי שנה כימותרפיה וניתוח נוסף קטנטן, אני כמעט כמו חדש. מלבד צלקות בבטן לא רואים עלי מבחוץ – ואני לא מרגיש מבפנים – משהו שונה.

בענייני אקטיביזם – התנועה לזכויות דיגיטליות עדיין נושמת, מדי פעם טיפה בועטת. לא הצלחנו להשיג הרבה התקדמות לביטול המאגרים הביומטריים ולצערינו הקורונה הביאה איתה בשורות מעקב שב"כ אחרי האזרחים, שאנחנו מנסים למתן ובעיקר להסיר כשתחלוף המגיפה. הבעיה היא שלא ברור אם זה יקרה לפני אמצע 2021. התחזיות עגומות.

תחביבים שקצת נזנחו – התלתפסת, בישול.
תחביבים חדשים-ישנים שהתעוררו – כתיבה ועטים נובעים בשלל צבעי דיו.

וזה הכל על רגל אחת. מה חדש אצלכם?

11 תגובות בנושא “אנשים עוד קוראים בלוגים?”

  1. קוראים, אבל קצת פחות.

    בדיקת התקשורת עברה 🙂
    מה הביא אוצך לעדכן אחרי הפסקה כל כך ארוכה?

    1. יצאה גרסא חדשה של וורדפרס, אני מתקין כמו ילד טוב, הבלוג עושה לי עיני כלבלב עצוב שלא קיבל ליטוף כבר יום וחצי, אז אמרתי נראה. כרגע אני יותר נהנה לכתוב במחברת בעט. אז מה, אני אעלה צילומים? זה לא יהיה ידידותי לאינטרנט…

  2. כן, קוראים בלוגים, לומדים על פוסטים חדשים מ "good old RSS" ומאזינים למוסיקה ישנה…. 🙂
    טוב לשמוע ממך.

  3. תעלה בצילום מהמחברת, מה יכול להיות רע? ייתן לי השראה להתחיל גם. אגב, אתה כותב בעברית או באנגלית? (או שפה אחרת)

    1. מה שאני מפרסם באינסטגרם עד עכשיו היה בחיקו ושיר קצרצר באנגלית. אין מן הנמנע שאפרסם גם שרבוטים בעברית למשל בטוויטר. הכל לפי קהל היעד.

  4. קוראים (גם אם באיחור) ואפילו הגעתי לפה דרך קורא ה RSS
    the old reader שהחליף את google reader הי"ד כבר לפני שמונה שנים.
    כזה אני, old fashion
    רק בריאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *