השבת השפיות לכנה

בשבת כינסו סטיוארט וקולבר את אמריקה להחזיר את השפיות. על הבמה היתה מוסיקה טובה והומור גרוע, נראה שבעצרת הזו לא השקיעו הכותבים את מיטב המאמצים, אבל לסיום נתן ג'ון את הטון הסוגר, וכמעט שכח להזכיר לאנשים להצביע בבחירות. כלי התקשורת ניסו להגיד שזה היה פוליטי אבל זה ממש לא היה מזוהה עם אף מפלגה ספציפית.

Rally to Restore Sanity and/or Fear
Jon Stewart – Moment of Sincerity
www.comedycentral.com
Rally to Restore Sainty and/or Fear The Daily Show The Colbert Report

כמובן שאוטוטיון ת'ה ניוז לא בזבזו רגע וכבר עשו לזה גרסה פרטית.

העצרת כאמור היתה בזבוז זמן לצופים (אם תשאלו אותי) אבל הנה בכ"ז אחד לגיא – במהלך העצרת הזמין סטיוארט את יוסוף איסלאם לשיר את "רכבת שלום", אבל קולבר העדיף את אוזי שר "רכבת משוגעת". הפשרה היתה בסוף האו-ג'ייז ששרו את "רכבת האהבה". נשאלת רק השאלה למה יוסוף איסלאם מייצג את הצד השפוי, לאחר ששנים תמך בחמאס ובפאטוות על חילונים מעצבנים (לפחות נגד סלמאן רושדי), כשלקומדי סנטראל יש כבר פאטווה על ראשי יוצרי סאות'פארק… הנה יוסוף ואוזי על הבמה ביחד:


(כבר אמרתי הומור גרוע?)

אישית, נראה לי שהיה יופי של פסקול לתוכן, אבל התוכן היה יכול להיות יותר מושקע. הם המעיטו במסר ועשו מזה יום כיף על הדשא בוושינגטון. מה שכן, הופיעו שם מאות אלפי אנשים. אדם וג'יימי תזמנו כמה זמן לוקח ל"גל ידיים" להגיע מצד לצד של הקהל, 55 שניות בממוצע, זה היה מאוד מרשים.

השוואה בין העצרת של בק לעצרת של קומדי סנטרל

עוד תמונות פה.

תגובה אחת בנושא “השבת השפיות לכנה”

  1. אמנם ההומור לא היה משהו, כמו שכבר כתבת, אבל אחלה קטע עם אוזי ויוסוף.
    זה אפילו היה די מעניין.
    לא ראיתי את כל הקטעים שהעלו ליוטיוב מהעצרת, אבל כן הסתכלתי על קטע הוידיאו שהעלית של ג'ון סטיוארט. בדר"כ, למרות שאני לא מוריד ורואה תכניות שלו בעקביות כמוך, אני נהנה מדבריו. הוא חכם, שנון, מצחיק וציניקן נהדר, גם בזכות כותביו (אני מניח) וגם בזכות עצמו (גם את זה אני מניח.. ).

    מה שכן, הנאום שלו בסוף, לקה במריחות-יתר.
    המסר שלו היה יכול להיות יותר חזק, יותר טוב, יותר ממוקד, ופחות מרוח על פני כמה בדיחות לא-כל-כך מצחיקות.
    ישבתי במשך קרוב ל-12 דקות, וחיכיתי למסר, שהגיע איפהשהו בדקה ה-12, וגם הוא היה חלקי במקרה הטוב. בוא נאמר, שעם כל הכבוד לסטיוארט, ואולי אני מאדיר פה את עצמי יתר על המידה, אני חושב שהרבה אחרים – כולל עבדך הנאמן – יכלו להעביר מסר חזק יותר ובעיקר קצר יותר.

    העצרת היתה חשובה מאוד.
    לגבי המטרה שלה – אני לא בטוח כמה היא באמת הושגה.
    אני גם לא בטוח כמה המטרה היתה נר לרגלי המארגנים. לא ראיתי את כל העצרת, ואפילו לא עשירית ממנה, ועדיין – אם החלקים שהעלית מייצגים לדעתך את מה שהלך שם – כנראה ומשהו לא דפק כמו שצריך. כן – הגיעו הרבה אנשים. כן – הגיעו הרבה אמנים, לפי מה שהבנתי. האם זה מספיק בכדי להעביר מסר בצורה טובה? כנראה ולא.

    אולי אני טועה פה בכלל, ולא היתה מטרה של ממש. אולי זו עוד אחת מ"ההטבות" שנותנת אופרה ווינפרי לצופיה. אבל משום מה, לי נשמע, שלפני העצרת ניסו המארגנים לומר משהו.
    ה"משהו" הזה לא עבר בסיכום דבריו של סטיוארט (ואני לא מדבר רק על ההליכה להצביע).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *