משפטיים וחצי על חיכוכים עם "הויקיפדיה"

לחנן כהן היה ריב קצרפחות כואב משלי) עם ויקפדנים ולאחרונה הוא מחפש את הפשרה שתתאים לו. אני רוצה רק להעיר על המסקנה שהיתה לו בעידנא דריתחא:

אני גוזר גזירה שווה ומחליט שאין טעם לריב עם וויקיפדיה. יעברו כמה שנים והם כבר יבינו לבד.

מעכשיו לא איכפת לי מוויקיפדיה.

לי לא הפסיק להיות אכפת מויקיפדיה, ומצד שני לא היתה לי מעולם חשובה מספיק סוגית איכותם האנושית של מפעילי הויקיפדיה איתם התחככתי בזמנו. כואב לי שאני לא יכול לעדכן שם (טכנית וערכית) אבל לא מספיק כדי להרעיש עולמות כמו שהמליצו לי כמה מחברי עמותת ויקימדיה. כל מה שרציתי וקיוויתי היה שמישהו אחר עם הסטוריה ורספקט שם ינקה את האורוות ויחזיר סדר יותר שפוי לכנו. חשוב לי שתהיה ויקיפדיה, חבל לי מאוד ששולטים בה אנטיפתים, אבל לי אין יכולת ופנאי להלחם בבעיה בצורה אמיתית. אני לא כועס או מאוכזב מקהילת הויקיפדים הישראלית כמו שאני מאוכזב מאיכות השיח הישראלי כולו, שדלף גם לשם, זה הכל.

2 תגובות בנושא “משפטיים וחצי על חיכוכים עם "הויקיפדיה"”

  1. אחד מפעילי וויקיפדיה כתב לי בפייסבוק "אני מקווה שהיחס היום יהיה שונה. עוברים על ויקיפדיה כל מיני אירועים, חלקם מזככים ומשפרים. לפחות, בשאיפה ובתקווה."

  2. ברור, כי נפטון נכנס למזל גדי והירח מביא למרקורי בעיטת שפיץ. אין לי מושג מה קורה לויקיפדיה, אבל כשזה יתחיל להראות ולהשמע, אני אשמח אם יתנו לינק ולא יבטיחו באוויר. התלונות על האינטראקציות מבריחות הכותבים האלו רצות כבר 4-5 שנים, וממה שראיתי זו לא התנהגות שמשתנה כל כך מהר.

    אם תראה שהשתנו הרוחות ב"מזנון", או שדוד שי החליט פתאום להיות צנוע (או חסחלילה להסביר למה נחסמתי לצמיתות ולא לזמן מוגבל), אני מוכן להתקרב לשם בזהירות, עם מקל ארוך ולבדוק מה קורה. עד אז, אני מסתפק בלקרוא ולעדכן את הויקיפדיה באנגלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *