זהירות על ה-N900 שלכם

חבר שהזמין איתי את ה-N900 מארה"ב גילה לחרדתו שהילדים הפילו אותו משולחן בבית, המכשיר לא נדלק ומשהו בפנים מרשרש. לצערו הוא אפילו לא גיבה אותו לאחרונה (או בכלל?).

מסתבר שאי-ליין אינם מטפלים במכשירים שלא קנית דרכם. גו-מובייל הסתכלו על המכשיר וטענו שיש שם "קצר כללי" ואי אפשר לתקן(?!). מחכים לתשובה מעוד גורם לפני ששולחים לחו"ל. מאוד עצוב לגלות שזה המצב. אני מקווה שיורוקום ישקלו להיות נחמדים, אבל אני לא אופטימי. אולי N8-N9 יראו רשמית בארץ, אבל נראה שה-N900, כמו הטאבלטים הקודמים, ישארו יתומים.

לגבי הגיבוי, זכרו שיש לכם מחשב שמריץ CRON, אז אם תוסיפו כרטיס SD אין בעיה לייצר גיבוי שליף אפילו מספר פעמים ביום אוטומטית, חבל לא לעשות את זה…

תגובה אחת בנושא “זהירות על ה-N900 שלכם”

  1. איליין גם לא מטפלים במכשירים שנקנו אצלם, גם כשהאחריות עוד בתוקף. נכוותי לפני שנה בדיוק, כשמסרתי להם מכשיר נוקיה שנקנה אצלם לתיקון. לאחר כמה ימים הם טענו שהתקלה בגלל קורוזיה.
    הסכמתי לתקן אותה על חשבוני.
    לאחר עוד כחודש בו הם חזרו ושקרו לי בטלפון מספר פעמים, הצלחתי להגיע אתם להסכמה שהם יחזירו לי את המכשיר המקולקל תוך שבוע (מה שאכן קרה), ובתמורה לא אשלם להם על התיקון שלא בוצע.
    המכשיר חזר אלי במצב קוסמטי גרוע משנמסר.
    אז מסרתי אותו לתיקון בסניף של נוקיה ברמת החייל. הוא תוקן שם תוך כשעתיים, ברבע מהעלות שאיליין דרשו ממני. ומסתבר גם שהתקלה לא נגרמה בגלל קורוזיה. שקלתי לתבוע את סכום התיקון מאיליין, אך החלטתי שזמני יקר יותר מעלות התיקון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *