אני ממש מתחיל לשנוא את סוני

סוני לוקחת בעלות על תכניות WEB דרך זרוע התמנון שלה שנקראת Crackle. בהתחלה זה היה אתר איטי להחריד שלא הזרים את הסרטונים שלו בקצב שפוי אל מעבר לאטלנטי אבל גם לא עשה כסף, אז עכשיו הם קיפלו את הפקלאות והעבירו את התכנים שלהם לתוך יוטיוב והשתלטו בדרך על כמה תכניות. מה אכפת לי? ובכן בסוני עדיין נעולים במחשבותיהם על גבולות פיסיים, ולכן כתובת ה-IP שלי מוקצה כמו מהולו. ההבדל שכאן לא מדובר על תכניות כבלים מושקעות אלא על דברים חביבים כמו GTCMS, או הדעות הלפעמים מצחיקות של פן ג'ילט. אני תוהה מה יש לסלב הליברטארי להגיד על זה שדעותיו מופצות לאמריקנים בלבד (כי הוא קסנופוב קיצוני למדי, ומעדיף שכל העולם יהיה כמו האמריקנים). תכנית אחת שעשתה אצלם סיבוב לעונה אחת ולשמחתי ברחה בהצלחה היא "מר ישות אלוהית". הוא מציע לאנשים תכנים יחודיים ב-DVD, ספר, ואופציה לקנות מנוי תמיכה חודשי של $1. יש דרכים לחיות ולהפיץ את מעשה ידיך בשום שכל.

אם מישהו מבין את הטריטוריאליות ההזויה הזו של סוני, ספרו לי בבקשה.

2 תגובות בנושא “אני ממש מתחיל לשנוא את סוני”

  1. מורגש שאין לך הרבה מוצרים של סוני 🙂
    הרי סוני הם היוצרים של Sony Connect, הגנות אזוריות על DVD, בלו-ריי ושאר דברים שמוגבלים מלאכותית לפי אזורים. למה? כי זה רווחי בשבילם. בארה"ב אתה יכול למכור DVD של סרט במחיר X ובאירופה במחיר כפול ואם חס ושלום תנסה לקנות באמזון איזה סרט שמצא חן בעיניך והכונן שלך מגיע מאירופה, לא תוכל לנגן (אלא אם תפרוץ או תקנה אותו פרוץ או בלי ההגנה בכלל).

    אולי זה ינחם אותך, אבל גם בסוני המהנדסים אוכלים את עצמם בגלל חטיבת המדיה. כן, יד ימין מתוסכלת מיד שמאל. המהנדסים ממציאים דברים נפלאים, חטיבת המדיה דופקת את חוויית המשתמש עם הררי הגנות. מדוע אתה חושב שלא הצליח פורמט ה-ATRAC שלהם? (כן, הם נתקעו עם הפורמט הזה עוד מלפני שיצא האייפוד הראשון ורק לפני 3 שנים בערך הם החלו לשים יותר דגש על MP3, וכמובן הפסידו את השוק לאפל. המהנדסים ידעו שסוני תפסיד, ההנהלה התעקשה. תנחש מה קרה).

    כמובן שכל הקטע גם קיים ב-PS3 Network ובשלל מוצרים אחרים.

  2. פעם מאוד הערכתי אותם, קניתי רק טלוויזיות, וידאו ומצלמות שלהם, אבל בשנים האחרונות הם מתחילים להתנהג בנבזיות מרגע שהם נכנסו לתעשית המוסיקה. שיא הגועל היה ה-CD שלהם שהתקינו rootkit כדי שאנשים לא יעשו לו ריפ. רשע הDRM בהתגלמותו – דפוק את הפראיירים ששילמו ולעומתם הפיראטים חוגגים בלי בעיות מיוחדות.

    ההגבלות של מכירת DVD עוד הגיוני בשביל לשחרר סרטים בקצב שונה בעולם, אולי אתה רוצה איכשהוא להגן על מוכרים מקומיים שמשקיעים נגיד בתרגום ושאר תירוצים שטותיים, אבל מה עוזר להם לחסום לי תוכניות ביוטיוב?! יש לי אלטרנטיבה? יש להם רווח מזה? זה פשוט לא הגיוני בשום צורה…

    הבן של החברה שלי קיבל PSP ונטש אותו אחרי שבוע כי דמי הכיס שלו לא מספיקים למשחקים, שלא שווים את המחיר המטורף שלהם. עכשיו הוא רוצה נגן מוסיקה שגם יריץ משחקים ולא מוכן לשמוע על שום דבר מלמד אייפוד. לא משנה כמה אני אסביר לו שעדיף לנסות לפרוץ את ה-PSP מאשר לקנות עוד מכשיר שיתקע לו DRM עמוק בגרון. ילד בן 10 לא מקשיב לטיעונים כאלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *