למה לא אייפאד

כולם מדברים על הטמפון החדש מאפפל, אבל אני לא מבין למה. חוץ מעשר שעות סוללה ומסך IPS איכותי הוא IPOD מגודל. הוא לא מריץ מערכת הפעלה נורמאלית, אפליקציות עדיין לא רואות דאטה משותף(?!) ובאופן כללי עדיף במחיר הזה לקנות נטבוק. אני והיטלר מעוצבנים.

6 תגובות בנושא “למה לא אייפאד”

  1. לא טרחתי לקרוא יותר מפוסט אחד בנושא אז אני לא יודע כמה הם יוביקוויטיים. אני כן חושב לעומת זאת שלא כל קוראי הם גיקים שניתקלו בזה במקום אחר.

    מכל מקום, הסרטון של CH טרי, וזה רוב הפוסט, אז נה!

  2. I'll just say this… the ipad is not aiming at the "geeks who want a cheep netbook" market.

    you don't get it – because there is no reason you would. the stuff that you like about it (Screen and battery) are not that important, actually. it doesn't really matter what type of 10" multi touch LCD or if it would have only 5 hours of batt time. it would still appeal to it's target market.

    and do you know who is the target market?

    it's everyone else.

  3. נדמה לי שהלקוחות של הקינדל, שמצפים לקרוא ספר בטיסה ובכנס-של-יומיים ובטיסה חזרה, ושהסוללה תחזיק מעמד, יהיו מופתעים מזה שאורך חיי הסוללה לא חשוב.

  4. @רואה הקינדל לא צורך זרם כשהוא מציג עמוד, אם אני זוכר, בגלל הטכנולוגיה של המסך, הזרם נצרך רק במעבר מעמוד לעמוד. לאפפל אין שום טכנולוגיה שמנסה להתחרות בזה.

  5. ר"ש: אהלן. long time 🙂

    מקרה משתמש מעניין. האדם שנוסע לכנס-של-יומיים, למקום שאין בו מחשבים עם חיבורי USB + חדרים במלון שאין בהם שקעים לטעינה, ושרוצה *רק* לקרוא ספרים ולגלוש ולקרוא מיילים בצורה נכה במיוחד ברשת. נייס.

    הטיעון שלי היה שזמן הבטריה אינו פארמטר חשוב *לקהל היעד* של האייפד. בקהל היעד של האייפד יש אחוז מעט מאוד אנשים (שאינם גיקים) שנוסעים לכנסים (מה אחוז האוכלוסיה שנוסע לכנסים?), לא כל שכן כנסים דמיוניים במקומות שבהם אין דרך לטעון גאדגט אלקטרוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *