מילה וחצי על טלדור

דורון אופק הפנה הרגע את תשומת ליבי לכך שטלדור נשכרה לסרוק את כל ארכיון הביטוח הלאומי למיקרופיש וארכיון דיגיטלי. הם לא עושים את זה במרתפי הבט"ל אלא במקום חדש באשקלון, שם הם שכרו 60 מובטלים לענין ועוד היד נטויה. אני תוהה כמה קל יהיה למשפחות הפשע האזוריות לשחד או לאיים על העובדים האלו לברר כל מני סוגי מידע (או להעתיק אותו החוצה?). חברת טלדור, אם השם נשמע לכם מוכר גם מפעילים את מערך מבחני התאוריה של רשות הרישוי ואחת משתי החברות המפעילות את עמדות הצילום של מאגר התמונות הביומטרי של משרד התחבורה. קצת יותר מדי מידע עובר להם בין האצבעות בלי שיספרו לנו מהם האמצעים הננקטים כדי להבטיח שאף אחד לא ידליף או יסלף אותו…

5 תגובות בנושא “מילה וחצי על טלדור”

  1. ציניות
    מה יש לך להסתיר ? אתה מובטל ? אז מזה אתה פוחד שכולם ידעו ? מה כבר אפשר לעשות במידע ?!
    סוף ציניות

    אני מקווה שהתשובה שלי תתן מענה לכל אלו שחושבים לתת תשובות דומות ואפשר להמשיך לשאול דברים רציניים יותר מאשר תמימות שגובלת בפשע.

  2. הבעיה של אותם אנשים זה שעד שהם לא נפגעים בעצמם הם לא יקשיבו וכאשר הם כבר יפגעו זה כבר מאוחר מידי.

    קשה לי לתת דוגמאות ספציפיות ושאנשים באמת יקשיבו אליהם ולכן ניסיתי פשוט לקחת את התשובות הרגילות ולחכות ליותר רציניות 🙂

    1. כמי שאחראי על הרשת של חברה שמקבלת מידע על פעילות של לקוחות של לקוחות שלה (אנחנו בעניין הפחתת הנזק מרמאויות לעסקים און-לין), אנחנו נחקרים ע"י הלקוחות שלנו על דברים כמו: ניהול מערכת לפי סטנדרטים ספציפיים, תחקירי רקע לעובדים של החברה, עמידה בסטנדרטים של מרכזי המחשבים שבהם נמצאים השרתים שלנו וכל חברה שאנחנו משתמשים בשירותיה כדי לספק שרותים ללקוחות וכו'.

      הנקודה היא שכל השרשרת צריכה להיות Compliant כדי שהלקוחות (הגדולים) שלנו יוכלו לעמוד בנהלים שהם מחוייבים אליהם.

      העניין עם מובטלים שיכולים לגשת לכל הרשומות שלנו ללא סינון וכד' נמצא לדעתי בדיוק בקצה השני של הסקלה.

      בקשר לדוגמאות אישיות למה שלא ארצה שכל המידע עלי יהיה זמין – הייתי יכול לתת אחת עלי (עירא בטח יודע על מה אני מדבר) אבל אז כל הפרטיות שארצה (אפילו בתשובה תחת שם בדוי) תלך לעזאזל.

  3. אכן, זה בדיוק מה שאתרתי בפוסט הראשון בסדרת הפרטיות – אין הגדרה אחת טובה למה זה פרטיות, אנשים מקסימום יכולים להגיד שהפרטיות שלהם נפלשה לאחר מעשה. הבעיה היא שרוב האנשים לא יכולים גם לדמיין את זה קורה עד שזה קורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *