נגמר הזמן

מרי קריסטמס! בדקות אלו ממש משודר בבריטניה פרק דוקטור הו האחרון לשנה זו והאחרון של טננט בתור הדוקטור, אנחנו נצטרך לחכות בזבלנות כמה שעות לפני שנתנפל על הטורנטים. בינתיים הצטרפו אלי בשירה אדירה!

עדכון: מסתבר שגם ג'יימס בונד בחגיגה, והוא מאנייק.

4 תגובות בנושא “נגמר הזמן”

  1. הפרק עוד לא נגמר, ראינו רק חצי.

    אני שמח שצדקתי בהימור שלי ושאדוני הזמן קשורים לזה (להכיר את הסדרה הישנה עוזר לנחש דברים כאלו) ^_^

    עכשיו צריך להמתין :<

  2. אני עוד לא ראינו כלום, שני דיסקים סיגייט 750GB של טורנטים בהקפאה זמנית עד שאעביר מהם את החומר לדיסק חדש, עקב העובדה שנגמרה מכסת הhot swap ויש לי באד סקטורז. כיוון שבאמת ראיתי שבסוף זה בשני חלקים, דומני שאחכה ששני הטורנטים ישודרו…

    עכשיו שאלה ליודעי דבר, כולל יוחאי כמובן, אני ראיתי פרקים ישנים בצורה ספוראדית בלבד, כי הסדרה הישנה בעיניים מודרניות קצת קשה לצפיה… אבל מדי פעם הדוקטור מסכיר את סוף מלחמת הזמן ורומז שהוא עצמו נאלץ להשמיד את הגזע שלו כדי לגמור את הענין פעם ולתמיד. הבעיה היא שלא הצלחתי לברר בדיוק האיזה פרק קורה סיפור המפנה אדיר המימדים הזה, מישהו יכול לתת מראה מקום? שנה? שם פרק? מודה מראש!

  3. עוד לא סיימתי את כל הסדרה הישנה, אני איפשהו במלחמות הדוקטור עם הדאלקס, אבל סיימתי נתח יפה (לקח המון זמן לראות את הפרקים הקפואים שהווידאו שלהם אבד כשהייתה שריפה בארכיונים)
    אבל חשבתי לקפוץ קדימה בשביל לראות את מלחמות הזמן שכלכך משפיעות על הסדרה שלנו וביררתי קצת ובכן, ביררתי עם חבר טוב שמכור לזה (ואני מוכן לקפוץ לפה לאמת את זה כשאסיים את הסדרה) הן לא מתרחשות בסדרה, בסוף הסדרה הוא אומר שהוא נקרא להשתתף במלחמה, באמצע יש את הסרט האמריקאי ואז הסדרה החדשה מתרחשת.
    קצת מאכזב אבל זה מה יש P:

    מצד שני שווה לראות את הסדרה הישנה, הוא מתחיל בתור סבא רגזן שמטייל בזמן עם הנכדה שלו ועם שני מורים מהבית ספר שלה בזמן XD

  4. "איפשהו במלחמות הדוקטור עם הדאלקס" – זה בערך 30% מהסדרה אם אני מבין נכון 🙂

    ראיתי את סיפור המקור של הדאלקס, אגב. מומלץ.

    לגבי פרקים אחרים (והצצתי גם על הסדרה המקורית), רובם מרגישים לי אינפנטיליים מדי או איטיים מדי, זה די מעצבן. היחידי שראיתי והיה לי יותר מעניין טיפה (למרות שעדיין היה מוזר למדי) הסתבר בדיעבד בתור אחד הפרקים הבודדים שנכתבו ע"י דאגלס אדאמס.

    לגבי מלחמות הזמן: כן, זה ככה הצטייר לי כשניסיתי לעקוב אחרי כמויות המידע העצומות שאתרים שונים ובוויקיפדיה, אבל חשבתי שזה לא הגיוני שברדק כזה מטלטל את הסיפור ולא רואים אותו אפילו בפרק בודד. אז אישרת לי שאני לא טמבל, תודה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *