מדבקות אנטיביומטריות

ראשית חדשות טובות: בית הספר שלקח טביעות אצבע מתלמידים במודיעין מתנצל ומתקפל. זה מעודד לראות שיש מודעות. עכשיו צריך להזיז את זה ברמה ארצית! היום מתפרסם גם סקר של הרשות למשפט וטכנולוגיה כי רובו המוחלט של העם לא סומך על הממשלה כשמדובר בסודיות המידע הפרטי שלנו. יש כאן כר פעולה מזמין…

בחדשות אחרות, מי שלא חופר תדירות באתר משרד המשפטים לא ידע בזמן על הכנס המעניין הזה על חקיקה לטובת פרטיות עם נציגים ממספר מדינות אירופיות. לצערי הוא פורסם רק לפני שבוע (שרובו היה שבת וכיפור, להזכירכם) ולא גיליתי אותו בזמן, אני כבר תפוס היום. אני אשמח לשמוע דיווחים אם מישהו אחר הלך.

עד שתהיה לנו דרך פשוטה וחוקית לאסוף כסף שלא בעזרת פגישות והעברת מזומנים, אתם מוזמנים לשלוח אימייל עם הסכום שהייתם תורמים לתיבת הדואל בבלוג המאבק (bioxright בג'מיל). בינתיים, כמובטח, הרעיונות והעיצובים שעלו:

ראשית העיצוב של הגר ונבחר ומודפס כעת ב-1000 עותקים:
העיצוב של הגר
(גודל מלא, PSD)

שני עיצובים שלי שלא נבחרו:
מסד נתינים
(גודל מלא, PSD)

לאבד את היד
(גודל מלא, PSD)

עיצוב שלי שנפסל לחלוטין מסיבות פוליטיות עלומות…
יד ושם
(גודל מלא, PSD)

2 תגובות בנושא “מדבקות אנטיביומטריות”

  1. אני בעד הראשון והשלישי, הראשון מעוצב הכי מוצלח, השלישי גם טוב מבחינת הנוסח…
    לדעתי עדיף להימנע מההצעה האחרונה (היום מספר ת.ז ותמונה, מחר יד ושם) – אני מניח שכולנו מכירים את חוק גודווין ועדיף להימנע מהשוואות מיותרות לשואה…זה לא תורם לאף אחד ולדעתי מחליש את המאבק.

  2. כאמור, ההצעה נפלה. אם זה לא הובן מהסרקאזם שלי, אני יודע למה, אבל אני כולל את זה כאן כקוריוז. אני מעודד את הקהל להציע עוד רעיונות…

    אם אתם יכולים להציע רק סיסמא, גם טוב. יהיו מי שיקחו את זה הלאה לביצוע גראפי מלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *