הו, עיני!

הצצתי הרגע לבלוג לראשונה מזה חודשים באקספלונטר 7. אמאל'ה! טקסט התגובות עם רקע בצבע קקי ומופיעים שם חיצים קטנים של אלמנטים LI שלא אמורים להופיע!

עד עכשיו עבדתי על העיצוב עם Inspect Element של כרום ועם FireBug. יש למישהוא המלצות לכלים נרדפים לExploder או שאשאיר את העיצוב כמו שהוא?

8 תגובות בנושא “הו, עיני!”

  1. עירא,
    אתה חבר של גוגל אנאליטיקס, מה דעתך להציץ קצת בדוחו"ת שהוא מנפיק ולראות איזה דפדפן הקוראים שלך משתמשים בו? הוא מחלק את זה דווקא די יפה שם.
    גם לי בזמנו היו בעיות, אם כי עם אקספלורר 6, והחלטתי שאני לא הולך לדאוג לכל העולם ואחותו הקטנה, ופשוט הכנסתי את הקוד של זה. אם כבר, שיתעדכנו.

  2. א. אני לא צריך את גוגל, יש לי סטטיסטיקה משלי והיא די אמינה. אנאליטיקס, לעומת זאת, הפסיק לעבוד מאז השני לספטמבר, ולא חקרתי ממש למה.

    ב. אפילו הקמפיין נגד IE6 מסתייג.

    ג. הבעיות הן ב-IE7, אולי גם 8.

  3. תוקע את הבלוג??
    תשמע, אני משתמש ב-3 בלוגים שונים שלי באנליטיקס, ובינתיים לא תקע ועובד מצוין.
    ישנם כמה תוספים ל-WP שנותנים תמיכה באנליטיקיס. אני משתמש ב-Google Analyticator גירסה 5.3.1. אולי תנסה אותו?

  4. IE Dev Toolbar הוא כלי עובד אבל מאוד מינימלי ומאוד מעצבן למי שרגיל ל-Firebug.

    אני ממליץ לעבוד עם IE8 וה-developer tools שלו. הם טובים מאוד – רק חסר ניתוח רשת בהשוואה ל-Firebug ולעומת זאת יש להם CSS ‎Tracer שמאפשר לך לראות את הסדר שבו חוקי CSS מובנים על ידי הדפדפן בצורה הרבה יותר טובה מ-FB.

    אני משתמש ב-IE8 בשביל לפתח גם ל-7 בעזרת מצב ה"תאימות IE7" שלו, שהוא די אמין: לא 100% אבל קרוב מספיק כדי שלא תתקל בבעיות רוב הזמן. ובקשר לתאימות IE6 – אני ממליץ לשכוח מזה: הדפדפן גוסס וכמה שימות יותר מהר יותר טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *