יום הבלוגים, יום איגוד האינטרנט, סוגרים את הסמסטר וקצת על ביומטריה ופרטיות

רימון לוי שלח תגובה לטענות שפירסמו טל גלילי וחברים, אני בטוח שעוד לא נגמרו הסיפורים, אני מקווה שהחברים ידעו לשמור עלל הגיון ונימוס, איגוד האינטרנט איננו ראוי לכל הטרארם שהם מנסים להפעיל פה. אולי יש אי יעילות, אבל אין פה מעילות או ניצול לרעה של הכסף, עד כמה שאני יודע. מעריב כבר ניסו לפני שנתיים לעשות מזה צהוב, אני מקווה שלא יגרם הפעם נזק בלתי ניתן לתיקון 🙁 מה שבטוח, הכל ישתנה אם יוסי ורדי האמיתי יחקה את המזויף.

עדכון: ע"ש העלו אייטם, גם הוא מצהיב את הסיפור שלא לצורך 🙁

במקביל, חנן כהם הזכיר שהיום בלוגדיי, מי זוכר את הדבר הזה ולמה זה חשוב? נו שוין… אז אם לתת כמה לינקים לבלוגים מומלצים, אז יש את החדש של מכנס שבניתי לאחרונה, את הישן של גיל שגיליתי לאחרונה, את הועדה המסדרת שנפלתי עליו לפני שעה, את בלוגו של גיא(סופט) שהגיע הזמן שתכירו (יש לו כמה, אגב), ואת הנוודים המוזרים, שמפיקים דברים מגניבים בצורה מעניינת.

ואם הזכרתי את שי, אתמול נסגר המחזור הראשון של אוניברסיטת הסינגולאריטי, המקווה לעזור למליארד איש תוך 10 שנים, עוד דיווחים כאןw כאן, כאן ובהרבה אחרים. חברה מסחרית אחת לפחות כבר עומדת לקום מהפרויקט, ההצעה היתה כל כך מוצלחת שכבר יש VC ששם כסף על הרעיון.

לבסוף, מזמן לא זרעתי פה לינקים בנושאי ביומטריה, מעקב ופרטיות: עידו גנדל בפוסט אינטיליגנטי ומתקיף על אופי המאבק במאגר, ובפוסט המשך שעונה למבקריו. במקביל קורי דוקטורוב מציג לנו אוטובוס לונדוני עמוס בלא פחות מ16 מצלמות אבטחה, מחר ביבי יציג את תוכניתו למרבד מצלמות על ערי ישראל ואני מפחד שלא יהיה שום רועץ כנגדו, המשטרה האלקטרונית מחפשת שדרוג מקוון למאגר הפרטי שלה, ולסיום מילה וחצי על האבטחה האיומה של SitOnMyFaceBook (כך קורא להם סטיבן פריי), שהיא בוודאי אחת הדרכים שדרכם גילו כוחות הבטחון את הקשרים של המתעמל החרוץ עם החיזבאללה.

7 תגובות בנושא “יום הבלוגים, יום איגוד האינטרנט, סוגרים את הסמסטר וקצת על ביומטריה ופרטיות”

  1. בתור מי שהעלה את האייטם לע"ש – מצטער אם יצא צהוב, זו ממש לא הייתה הכוונה – התכוונתי לפרוס את הויכוח ולהפנות לטובת הקוראים שלנו שלא בקיאים בבלוגוספירה.
    למה לדעתך זה צהוב? אשמח לדעת כדי לשפר בפעם הבאה.

  2. אה, כי זה היה הטון אצל רועי ואצל שרון, וניסיתי לשקף אותו, ולהביא מצד שני את העמדה המתלבטת של יהונתן, העמדה התומכת שלך וכתב ההגנה של רימון לוי כדי להראות שיש שני צדדים לסיפור.
    אם זה יצא צהוב, כנראה שלא הצלחתי.

    אם אתה שואל אותי, אגב, אני בצד שלך וחושב שמנפחים פה בלון גדול ומלא אוויר.

  3. אני מפחד שזו מעין אופנת בלוגרים מוזרה כזו, וזה אכן מה שמטריד אותי, כי המטרה הזו אינה הנכונה בעיני, ואני מפחד שתוך חודש או פחות הכל יעלם לו.

    אבל נראה ב-15 לחודש, יש לנו כנס של האיגוד, ונראה כמה אנשים באמת יגיעו.

  4. סתם כדי להרגיש שפוי חזרה, גיליתי אצל חנן שגם הוא מרגיש שהעליהום על איגוד האינטרנט ראוי לכותרת "התלהמות". חבל לי על הויכוח המוזר שהתחיל איתי יובל בע"ש. אני הגבתי כך מוקדם יותר השבוע כשלא היה לי מזגן, אני מאמין שזה לא כרוני, אני מעריך אותו יותר מזה.

  5. אגב, הכתבה במעריב שקישרת אליה היא בכלל משנת 2007. ייתכן שהיא עדיין רלוונטית לעניין הנוכחי אבל אין בינה לבינו מאומה.

    (אני מקווה שהתגובה הזו היתה מנומסת דיה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *