שיפורים וחדשות

החזרתי לנסיון את שרשור התגובות, אני מקווה שנשמור את זה קריא, צמצמתי את כמות הדחיפה שמאלה של כל רמת תגובה (עדיין מוגבל ל6 רמות. יש סיבה ליותר?). משוב יתקבל בברכה (לא, אין לי מושג למה טופס התגובות לא קופץ כמו אצל חנית, למרות שממנה העתקתי את הקוד). לבקשת אחד מקוראי הנאמנים אני מגדיל את מספר התגובות בעמוד מ15 ל-30, למרות שזה עלול להאיט עליה של עמודים מסוימים.

ולינקים, כי קשה להתעלם: האח הגדול הבריטי יודע יותר מדי ולפעמים מתבלבל.

וחדשות שינוי האקלים הגלובאלי: הנזק לאלמוגים האוסטרליים עלול לעלות למדינה $38 מליארד בהכנסות תיירות, ולא פחות עצוב היא אוצר טבע שהתגלה בהימלאיה המכיל מאות זנים חדשים, כולל צפרדעים מעופפות ואילות "מונטיאק מניאטורי" קטנות יותר מדיקדיק, אבל עלול כולו להעלם לפני שיספיקו לשמר אותו. סתם חדשות אקולוגיה מרגיזות – בצרפת התפוצץ צינור נפט ומציף את שמורת הטבע של הקמארג (דרום צרפת, קצת מערבה למרסיי). נכון לשלושה ימים אחורה כתם הנפט כבר הציף 20 דונם ב4000 קוב נפט. נשמע יחסית אזור תחום, אני מקווה שיש להם עוזרת בית חרוצה.

והחדשות הבאמת מטרידות הן הטלפונים שקיבלתי היום, אבל זה הכי הרבה שאני אגיד בבלוג 🙂

4 תגובות בנושא “שיפורים וחדשות”

  1. אמממ…. לא קראתי כאן כבר זמן רב. אז אהלן. שנית, האם מצפה לנו איזה פוסט על המודו? הפוסט שלך מלפני שנה עורר דיון פורה ועכשיו אחרי שהדבר הזה באמת כאן אני מצפה להתרשמות שלך. ההתרשמות שלי עדיין שמדובר ברעיון מטומטם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *