דרוש שחקן – שכר גבוה ליום אחד

המודעה הבאה התפרסמה בקרייג'ז ליסט ונבחרה לרשימת הטובים ביותר באתר, ומרק שלח לי אותה כדי לעודד את רוחי (אני מניח…). אני לא יודע אם היא תהיה שם עוד הרבה זמן, אז החלטתי לתרגם אותה בזריזות 🙂

דודתי ז"ל הורישה למשפחתי קוקר ספאנייל לפני כמה חודשים. הכלבה משתוללת והפכה למעמסה בשבילי. אני אב חד הורי ומגדל שניים, אין לי לב להגיד להם שהכלבה חייבת להמסר. מצאתי לה בית טוב, צריך רק מישהו שיעביר אליהם את הכלבה, וישחק את הרשע.

התכנית: את(ה) הדוג-סיטר ששכר אבא (אני) שיוליך את סקיטלס. אעשה לך היכרות עם הילדים, ונאמר להם שאת(ה) תוליך את סקיטלס בסיבוב הכושר שלה כשאבא עסוק מדי. בנקודה זו תוליכו את סקיטלס לאוטו ותקחו אותה למשפחה החדשה שלה, 20 דקות מהבית שלי, ואז תחזרו עם הרצועה בלבד בידכם. הסיפור הוא שסקיטלס השתחררה וברחה. בנקודה זו התכוננו לבכי, דברים שייזרקו עליכם, וכנראה קללות. הילדים שלי צעירים ודרמטיים, מדובר בשתי בנות.

השכר הוא $500, כל העבודה צריכה לקחת כשעתיים במקרה הטוב.

העבודה אידאלית לשחקן המחפש לגוון את הרפרטואר שלו, או מישהו שאוהב באמת ובתמים לגרום לילדים לבכות. נסיון במשחק הוא יתרון אבל לא הכרחי. אנא הודיעו לי אם יש לכם ניסיון קודם בסיטואציה דומה.

best of craigslist: Actor needed for emotional role – One day high pay

2 תגובות בנושא “דרוש שחקן – שכר גבוה ליום אחד”

  1. ויש להניח שהכניעה הזו מתגמלת ומתגברת את ההתנהגויות האלו.

    אבל בסיפור הזה יש כל כך הרבה רבדים עצובים שלא טרחתי בכלל להתחיל לציין אותם ולפתח אותם (או שאולי אני פשוט משאיר אותם בתור "כיף" לקוראים…), לגבי מיסוגיניה, חינוך, סיפוקים מיידיים, שקרים וכולי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *