נחסמתי פרק 3: ויהי ערב

המשך מעללי עירא והויקיפדיה. אם לא מענין לכם דלגו חופשי.

19:15 כמה ויקפדים מגלים את דף הביקורת, דוד עונה לי בדף השיחה:

מחיקת דף השיחה היא תקלה, החזרתי את התוכן שנמחק.
ניתן, ואף רצוי, למתוח ביקורת על תוכנם של ערכים. אין מקום לתקיפה אישית של כותב. כותרת הפוסט שלך, "עבד כי ימלוך", כמו גם אמירות בתוכו, הם בגדר תקיפה אישית, ועל כך נחסמת.
החסימה היא עד לחרטה מלאה שלך והתנצלות ראויה בפני אלמ|ג.
דבריך לעיל, שבהם אתה טוען "אתה עושה משפט שדה מביש ומביך, ללא עדויות, ללא סנגוריה וללא פרופורציה, וזה אות קין לויקיפדיה הישראלית שאדאג לפרסמו בתפוצה רחבה" כוללים תקיפה אישית שלי, ולשון איומים, ואני מצפה שתתנצל גם עליהם. דוד שי – שיחה 19:15, 12 במאי 2009 (IDT)

"אין מקום לתקיפה אישית של הכותב", שמעתם? שמישהו יספר את זה לאלמ|ג.

21:30 גיליתי את תשובתו של דוד באיחור, התחלתי לכתוב תשובה לכל האישומים אבל הגעתי למסקנה שאין פואנטה כי את הכל כבר כתבתי כמה פעמים בעבר, וקיצצתי (אולי אפרסם ביום אחר). אם מחקו לי בינתיים את הדף, זו היתה תשובתי בו:

נראה שאת חמתך לא אצליח לשכך, ודיון פומבי מסודר בנושא הזה בויקיפדיה היא זכות שנישללה ממני, לא הותרתם לי ברירה. אני אאלץ לחזור, לצערכם, לבקר את הענין מחוץ לאתר. הסגנון של שניכם הביא למצב lose-lose. על כל שאר ההאשמות והתנאים שפתאום העמדת כאן לאחר מעשה – לא נותר לי אלא להגיד "אמת דיברתי".
כיון שאתה לא מודה ולא עוזב, אלמ|ג אינו מודה ואינו עוזב, אז אני איני מודה אבל עוזב. אני בויקיפדיה במתכונתה הנוכחית לא רוצה לתרום ולא רוצה להלחם. לא בשביל זה היא הוקמה וזה לא הצ'ארטר שקיבלה ויקימדיה ישראל מויקימדיה העולמית. התבשיל המוקדח הזה כולו מתכון מקורי שלכם, ובתיאבון שיהיה. –עירא – שיחה 22:30, 12 במאי 2009 (IDT)

23:00 הגעתי למסקנה שאת הפוסט הזה אני משאיר כדף עובדות, אחרי ששקלתי לרגע לחסום בו תגובות (לראשונה בתולדות הבלוג שלי) החלטתי שלא ארד לרמתם, אף אם יתפתח פה פייט מלוכלך במיוחד. אני יוצר קשר עם שני חברים בתחום העיתונות כדי להתייעץ איתם אם יש מה לעניין פה כתבים או שהנושא כבר נדוש יותר מדי פעמים. מענין הוא שהויקיפדיה אוספת לינקים הרבה מהכתבות שמתייחסות אליה, אבל קשה למצוא שם את כתבות הביקורת. נייטרלים בסימן שאלה. כשתובעים אותם על לשון הרע, תמצאו בעמוד הזה לינקים לבלוג של קלינגר, אבל אני לא חושב שהפוסט הזה יקבל שם לינק… אמרו לי שאי שם ברשת גם מסתתרת מחתרת פגועי ויקיפדיה אבל לא הצלחתי לברר מי ומה. אני מניח שלא התכוונו לבלוג של אהרון בן טובים… אולי יפנו אלי? 🙂

(להתראות בפרק הבא…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *