כך מתחילות תאוריות קונספירציה

[דיסקליימר! פוסט הומוריסטי וגו'. מילא אם התיאוריה להלן היתה מוצלחת, אבל יש טובות ממנה בהרבה. נא לא לחשוב לרגע שיש בה ממש…]

IBM מיחשבה את מנגנון ההשמדה הנאצי, זה לא סוד, וכבר כתבו על זה כמה ספרים והפיקו סרטים. המספרים הכחולים שקועקעו על אסירים נופקו לפי הכרטיסיות המנוקבות של מכונות IBM אדירות, שמנכ"ל IBM הסביר אח"כ בצורה קצת פאתטית כ"חובה פטריוטית להזרים כספי ממשלת אויב לידי החברה והממשלה האמריקנית כדי להחליש אותה בזמן המלחמה", למרות שכול ציקצקו בלשונם והסכימו שהוא סתם מיזנתרופ תאב בצע שעזר לגרמנים לייעל את מכונת ההשמדה, ואולי טיפ טיפה אנטישמי בעצמו.

סקיפ 35 שנה קדימה, IBM בעזרת מיקרוסופט ואינטל מצליחים לשכנע את כל כל ארצות המערב שהם חייבים לקנות מחשב לכל בית או שיישארו מאחורה. הרבה אנשים משתכנעים שזה נכון, ורצים לקנות apple //c ומקינטושים. אופס! אבל ממשלות עדיין שוכרות את IBM כדי לאחסן ולעבד את כל מה שניתן לדעת על האזרחים שלהן, תזוזת המשכורת שלהם ותנוחות הסקס המועדפות עליהם. הממשלות חושבות שעכשיו הן יודעות הכל על האזרחים, אבל זו בעצם IBM שכבלה אותן לקוד קובול לדראון עולם, וקנו שליטה על מערכי המחשוב של הממשלות. מואהאהאהא!! (איך עושים צחוק מרושע בעברית?)

סקיפ 20 שנה קדימה, מיקרוסופט מכריחה כל אדם עם מחשב (שפעם קראו לו "תואם IBM", הו! צחוק הגורל! ) לקעקע על מחשבו מספר, או שיבוא שוטר BSA, או השירות החשאי WGA ויקחו לך את חופש הדיבור והחיבור, יעשו לך שחור על המסך ועל הנשמה, יסגרו לך את כל החלונות עד שתשאר בלי אויר ותצטרך לשלם את הכופר המבוקש. רוב העולם נכנע, חוץ מהיהודים בישראל, הם לא פראיירים יותר אחרי השואה. (טוב וגם הסינים מעתיקים. ובטח ההודים אבל זהו בערך)

סקיפ עוד 5 שנים קדימה, IBM מנסה לחזור לבמה בחזית פיתוחי RFID, צ'יפים מושתלים תת-עורית לשליטה מוחית ומעבדות IBM מציגות חדשות לבקרים מערכות שחופרות עליך המון מידע ומלשינות עליך לבוסים ולחבריך לעבודה, עוקבות אחריך דרך הסלולארי (אבל עם שם מצחיק כדי להראות תמימות) והכל באמתלה של עזרה באירגון חוויות, ותזהרו כי הם חכמים, הם לא ממספרים אנשים אלא מתייגים אותם לפי צו אופנת הווב2.2 בטא. האם יצליחו לקחת חזרה את עטרת הפאראנויה ולהחזיר אותה ליושנה? מיקרוסופט יצאו עם מערכת חלזונות "ויסטה" (שזה שיכול אותיות של "הסיוט") ואיבדו גובה. לפער שנוצר נכנס גוגל, שזולל ולועס (ולפעמים יורק) את כלל מחשבות והתנהגות המין האנושי ברשת, בדפוס, ובתמונות אקראיות מהלויין ובאמצע הרחוב, והאנושות בשמחה מצלמת את חייה הפרטיים ומעלה ליוטיוב בהתנדבות! ההשתלטות על מוחות האנושות צברה תאוצה, והמירוץ לשליטה באנושות מקבל תפנית חדשה! IBM תצטרך למצוא דרכים מרושעות חדשות להשתלט על העולם…

פלא שאנשים משועממים עושים 1+1+1 ומעלים את זה ליוטיוב?

אבל היהודים חכמים! הם מבינים שרק רע יצא להם ממגבלות מיקרוסופט ומעקבי IBM! הם לא יתנו להם לקטלג את אזרחי מדינת ישראל, לא עוד כצאן לטבח על כרטיסים מנוקבים של IBM ועכברים אלחוטיים של מיקרוסופט! לעולם לא! וכדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה אנחנו נשלם הרבה מאוד כסף לHP שיעשו את זה במקומם!

רגע! מה?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *