שבעה דברים שלא ידעתם עליי

שרביטים כבר מזמן לא באופנה חשבתי, ופתאום נחת עלי אחד מכיוון יוחאי: "שבעה דברים שלא ידעתם עליי". לקחת? לא לקחת? נו, ננסה… הבעיה שכתבתי כבר פעם פוסט כזה וקשה לי לחשוב על דברים חדשים שהשתנו מאז 🙂

  • כמו יוחאי, השם שלי כבר מציף את גוגל, אם מקלידים בגוגל סאג'סט "עירא" השם שלי כבר מופיע בתור האפשרות השניה. יש יתרונות אולי להיות בעל שם ייחודי כזה 🙂
  • אני מכור לגוגל רידר. אחרי חודשים שפחדתי להציץ על כפתור "טרנדז" נשברתי וגיליתי שאני רשום ל380 פידים. נשבעתי לקצץ בחומרה והחלטתי שזה יהיה שבוע של ניתוקים ואכן הרגתי הרבה מהם, אבל אחרי שבוע גיליתי שאני מנוי ל420. הנושא יעלה בפגישה הבאה שלי עם הפסיכיאטר.
  • למרות שצחקו המון על השם שלי כשהייתי קטן והשתמשו בו כדי להקניט אותי אני מעולם לא שנאתי אותו או האשמתי אותי בצרות שלי 🙂
  • אני עדיין לא יודע לרכב על אופניים.
  • הלחינו וביצעו שיר שכתבתי פעם בטלוויזיה.
  • שני שרתי הלינוקס הראשונים בכנסת הותקנו על ידי ב1996.
  • פעם יצא לי לתקן במהלך השירות הצבאי מסוף על השולחן של רבין בלשכת שר הבטחון בקריה, וברגע לא מפוקס ומאוד לא טיפוסי של התרגשות של fanboy, "השארתי" אצלי למזכרת את הmousepad המשופשף שלו.

למי להעביר את השרביט? יש לי כמה חברים שלא מעדכנים בבלוג או שהייתי רוצה לראות אותם כותבים בלוג אבל הם עוד לא לגמרי החליטו אם ואיך ומה, אז אני אעביר את זה דווקא להם, כדי שיהיה להם מה לכתוב בפוסט הראשון/הבא: מכנס, אפי, ורדי, ישי, איילת, הירנוט ודקס.

10 תגובות בנושא “שבעה דברים שלא ידעתם עליי”

  1. לא בדיוק. אבא שלי טוען שהוא ה"ירון" השלישי בארץ, אחרי ירון לונדון ועוד ירון אחד ממשמר העמק, אבל אני לא בטוח שזה מדויק 🙂

  2. לא השארתי לו מאוספאד חדש, אבל אני לא בטוח אפילו כמה הוא בכלל השתמש גם בישן בדיוק, כי לא היה שם פיסי, רק את אותו מסוף VT320 שאין לו עכבר. לתעלומה הזו כנראה כבר לא יהיה לעולם פתרון…

  3. 1. אני מאד מעוניין לקרוא את השיר שכתבת, ואם יש אחרים אז עוד יותר טוב.
    2. אני מאד אוהב RSS ובתור חסיד של גוגלי בובלי אני אוהב את הרידר שלהם, אבל אני מודה שיוצא שתקופות ארוכות אני לא קורא אותם מחוסר זמן. (שולח את חמתי לכל הקורפוריטס ששואבים את החיים מעובדיהם (עבדיהם) )
    3. יש לגוגל דבר נוסף מדהים (בשימוש נכון) google notify, הגעתי למלא אתרים וכתבות מעניינות דרכו.
    4. הגיע הזמן לשיעור ראשון על אופניים, אף פעם לא מאוחר מידי….
    5. יש באק דור לשרתי הכנסת ???
    6. המאוס פאד הגיע לאיי ביי ?
    7. מדהים שהשם עירא יכול לשלב בין שם מודרני וקצר Ira לבין שם עמוק ובעל משמעות תנכית 🙂 וכמובן אני לא מבין מה לא בסדר אתו, תמיד נשמע לי שם מדליק.

  4. אין לי מושג איפה המילים היום (אני אנסה לשחזר), והקלטת של אותה תוכנית "שישאר ביננו" אולי עוד קיימת, אבל מכשיר הוידאו הבטאמקס שלי די מת. אני צריך לדגום את זה יום אחד אצל איזה סטודיו.

    הבן שלך זה לא קורפוריישן 🙂

    לכנסת אין באקדור, אבל המשרד האוצר מאוד מוצלח בלמצוא ולנצל את הבאק דור האישי של כל אחד מאיתנו.

    המאוס פאד איפשהוא אצלי בבית. אני אתקל בו יום אחד ואשלח תמונה.

    אין שום דבר לא בסדר עם השם שלי, ילדים פשוט לא אוהבים חריגים, אין חדש…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *