רק עוד טיפה ודי, אני מבטיח…

עלו טרוניות מקהל הקוראת שלי שאני מקשקש כאן כבר יותר מדי על הבחירות האמריקניות. אני מבטיח שזה יגמר בסוף 🙂

הנה שרה פיילין ברגע אחרון של שטויות שלא אומרים אפילו אם זה מערכון של SNL (צולם בערב שלפני הבחירות כחלק מלקט מערכונים פוליטיים)

והנה מקיין מנחה ב"ערץ קניות" שלושה ימים לפני שהוא מקפל את הבמה ומחפש מאיפה לשלם על הבגדים של שרה. איך הוא מעיז להופיע בכזה מערכון רגע לפני הבחירות? או ידיעה שממילא הוא מפסיד עוד רגע או בטחון עצמי מופרז. אני מאמין שהוא לא מטומטם, אז אני לא יודע מה גרם לו ללכת עם זה…

למי שלא עוקב: אחרי סיום הטקסים מסתבר שיש עוד הרבה סיפורי שרה שלא יצאו לציבור, כמו העובדה ששר'לה נתפסה לא יודעת למנות אילו עוד מדינות חולקות את צפון אמריקה, או שאפריקה היא יבשת ולא מדינה, ועוד פליטות. באותה נשימה נזכיר שמתברר ש$155K שיצאו על בגדים זה לא כל הסכום כי לא כל החשבוניות הוגשו עדיין. הציבור הרחב שמח לאיד ומכריז "הי שרה! אני יכול לראות את סוף הקריירה שלך מהבית שלי!"

אז אובמה ניצח? עיתון ה"חדשות" המוביל "הבצל" טוען ששוב דופקים את השחורים ונתנו לבן המיעוטים לנקות את הלכלוך שהשאיר הגביר הלבן בשדרות פנסילבניה 1600. להיות נשיא זה לא באמת ג'וב טוב אם אתה עושה את זה נכון. זה משהו שבוש לא ממש רצה להפנים.

אגב בוש, אוסף תמונות של פאדיחות הנשיא היוצא באדיבות אתר דר שפיגל, למי שיתגעגע. אני עדיין מחפש עותק וידאו של מערכון SNL משנת 2000, ישר אחרי היבחרו של בוש, שם דמותו אומרת "תשקיעו בחברות הגנה ונשק, אנחנו הולכים להתחיל כמה מלחמות ו… הי, אנחנו נתעשר מהנפט בדרך!".

בכל מקרה, אני מבטיח לצמצם את כמות הפוליטיקה האמריקקית כאן בבלוג, זה באמת עבר כל גבול 😛

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *