"אול יור בייס" נכנס לרשימת המימים שבסכנת הכחדה!

רוקטבום ממשיכים לחנך את הדור החדש, והפעם All Your Base, אולי מותיקי הוידאואים הויראליים, מהתופעות הראשונות מהז'אנר שחצו את הקווים למדיה הרגילה ומשכו תשומת לב נבחרת.

בפרק חדש בסדרת "דע את מימך" סוקרים רוקטבום באיכות HD נדירה את ההיסטוריה של המים, כולל כמה רמיקסים שלא הכרתי, ורואים בו את אחד מאבותיהם הרוחניים של הLOLspeak המודרני הנפוץ ברשת.


Know Your Meme: All Your Base from Rocketboom on Vimeo.

מה שיותר מטריד אולי, הוא שגיליתי אתמול שיש לי כמה חברים מאוד מקוונים וגיקיים שלא נתקלו עדיין ולו בלולקאט בודד. לא ברור איך זה קרה. האם עלי לקחת אחריות אישית על הכשלון או שמא זו היא בעיה כללית עם שאר ענן הגיקים המקיף אותם? חמור מאוד.

7 תגובות בנושא “"אול יור בייס" נכנס לרשימת המימים שבסכנת הכחדה!”

  1. כמו תמיד, אני (כמעט?) האחרונה לגלות דברים, ועל הוידאו הנ"ל למדתי לפני מספר חודשים, כשרציתי להבין את ההקשר של חולצה גיקית במיוחד. הקטע שאימבדת יותר משעשע מסתם קריאה בויקי 😉

    אבל לא להכיר את החתולולים? זה ממש בזיון 😀

  2. למה להכיר את החתלתולים? הייתי שמח אם היו חוזרים לתהום הנשיה.

    מה שמטריד אותי, זה שיש לי חברים גיקים שחושבים שמה שמענין אותם חייב לענין את כולם, ואתה לא cool אם אתה אוהב דברים אחרים.

  3. מודי, דיברתי על להכיר, לא חייבים לאהוב.

    אותי מטרידים אנשים שמטריד אותם מה מצחיק אחרים ונאחזים בדעות נגדיות רק בשביל להיות בעד הנגד. אם לא מצחיק אותך, למה אתה טורח לענות בכלל? זו לא הפעם הראשונה שהערת לי נגד לולקאטס, אני מבין שפיתחת סלידה קיצונית לז'אנר, אבל מה כבר קרה? כולה חתולול!

  4. טוב.. לפני שהמהומה הזו מתחילה לצאת מפרופורציה: אני הגיק שעליו עירא מדבר. אני הכרתי לאחרונה את הלול בעזרתה האדיבה של קרייזי, ובעזרת הרדיר.
    אז קרייזי, תודה רבה, מצאתי משהו לצחוק איתו על בסיס יומי, ואין דבר טוב מזה.
    עירא – כן, קיבלת ציון נכשל.

    בסדר? הכל רגוע עכשיו..?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *