המלצות לעכבר אלחוטי בבקשה!

עכשיו שאני מסתובב עם לאפטופ כמו כל הפראיירים האחרים, נשאלת השאלה של אבזור ועכבור. סה"כ אני מסתדר יפה עם ה"ראש מחק" של IBM, אבל אני אשמח למשהו יותר ארגונומי, מה גם שיש לי דרישות מופרכות כמו, אני רוצה גלגל דפדוף וגם כפתור עכבר מרכזי.

שיחקתי טיפה עם המייטימאוס של אפל, והוא נחמד ונעים לי, אבל חבר אחר אמר לי שהם נשברים בקלות (יש עדויות סותרות?)

למיקרוסופט יש כמה עכברים אלחוטיים אבל רובם לא בלותות, ואני לא רוצה לבזבז יותר מUSB בודד על הסיפור (מדובר בלאפטופ ישן בלי BT מובנה) ואלו שכן BT יקרים בלי פרופורציה (אבל אולי שווים את המחיר? עוד לא ניסיתי ביד)

יש את לוגי'טק V270, מכוער אבל נראה נוח (לא ניסיתי)

ויש כמובן את האופציה של עכבר חוטי רגיל וחיבור האב USB במקרי הצורך. טראקבול אינו אופציה, כי השימוש בו מכאיב לי (יש לי איזו בעית ידיים שאף רופא עוד לא הגדיר לי)

מישהו עם נסיון שעשה סקר שוק יכול להמליץ? האם אפשר להשיג את העכברים הללו בשפיות בארץ או שלחפש באיביי? אני מוציא את הפוסט הזה גם לפלאנט המקור, למרות שהוא קצת עוף תאופיק. סליחה ותודה 🙂

13 תגובות בנושא “המלצות לעכבר אלחוטי בבקשה!”

  1. V270 קניתי פעם בארץ. הגיע מקולקל. החזרתי. נדמה לי שהוא נראה לי קטן מידי.

    היום אני חושב שאנחנו עם V200 והוא אחלה מבחינת גודל העכבר, אבל יש לו USB DONGLE גדול קצת (בגודל של DISK-ON-KEY של פעם).
    נדמה לי שהיום יש ללוג'יטק עכבר דומה עם דונגל קטנטן ועל זה הייתי הולך היום.

    אם היה לי רק שקע USB אחד, ייתכן מאוד שהייתי משתמש בו לעכבר ולא לBT. מה כבר עושים עם הBT הזה? הBT STACK גם לוקח כ"כ הרבה משאבים והתוצאה (כפי שקראתי איפשהו) זה שעכבר BT נתקע או מג'עג'ע במקומות שעכבר USB לא.

  2. אני עבדתי שנים עם הראש מחק (קוראים לו גם בשמות אחרים). היום יש לי מייקרוסופט (דגם 4000, אם זה אומר משהו) שהוא עכבר אלחוטי בגודל אופטימלי (די קטן, אבל לא זעיר).

    יש לו דונגל USB קטן שנכנס לתוך העכבר כשהוא בתיק וכך הוא מכבה את העכבר וגם לא נאבד.

    אני מרוצה.

  3. כן, אני יודע שיש לו עוד שמות אבל זה בלוג לכל המשפחה (אמר עירא ושלח פוסט עם "זין" בכותרת…).

    דגם 4000 ודומיו הם מהסוג שעובד עם פרוטוקול יעודי. מצד אחד הם חוסכים הרצה של סטאק BT, אבל מצד שני הם לא מאפשרים לי לנצל את הפורט התפוס של הUSB לדברים אחרים, כמו מקלדת BTת סנכרון הטלפון או שום שימוש אחר, זה דונגל שעושה דבר אחד וזהו, ואז מה ההבדל בין זה לבין עכבר חוטי וגמרנו?

    בסוף אני פשוט אקנה מייטימאוס חוטי וחסל. נשארה גם השאלה של הזמנה בדואר מחו"ל או קניה בארץ…

  4. לא דיברת איתי לפני כמה ימים על איזה עכברון נחמד שמזהה לחיצות ימין-שמאל באמצעים אופטיים למיניהם? אני בטוח שהזכרת משהו.

  5. לגבי המייטימאוס – אני לא מת עליו. אחד מהמוצרים של אפל שאני ממש לא אוהב (iphoto הוא עוד אחד שמעצבן לי את החיים, דרך אגב)

    הוא די עיצבן אותי במעט שעבדתי איתו. וגיא – העכבר שמזהה לפי מיקום האצבע הוא המייטימאוס.

    לגבי אלחוטי מול חוטי – אני הגעתי מזמן למסקנה שעכברים אלחוטיים הם יותר מציקים מעוזרים. מעצבן אותי לטעון אותם, או להחליף בטריות, כל כמה זמן. מעצבן שהם הולכים לאיבוד – כי אין חוט שמחובר למחשב שקל למצוא. וכמובן – הם עולים הרבה יותר מעכברים רגילים.

  6. אני עכשיו ביקשתי מהבוס שלי בחברה שישיג לי אחד (הוא מומחה לדברים האלה).
    שאני אסיג אני יעדכן אותך 🙂

    אני האמת מעדיף עכבר רגיל שאני עובד עם הנייד שלי. הכבל לא מפריע לי כלל.
    אבל עכשיו יש לנו בבית טלוויזיה גדולה ואני רוצה אפשרות לשלוח בו מרחוק בסלון.

  7. It's funny – just a couple of days ago I went to an electronics shop to buy USB Mouse/Keyboard/extra-cable for our server room and the guy at the shop had to dig behind the shelf to find a keyboard which was NOT wireless/with-mouse/touch-pad etc…

    I insisted on "wire-full" mouse and keyboard for the same reasons Herenot mentions – the items will get lost if not connected to a cable and the battery will go flat exactly when I really need it.

    Not saying that server-room considerations are the same as for laptop/desktop but it's something which keeps me from buying wireless mouse/keyboard for my desktop as well.

  8. עם הלפטופ אני מסתובבת עם עכבד לוגיטק רגיל (ובגודל סטנדרטי) עם חוט – זה לא רע, ופחות סיכוי לשכוח ולאבד.
    למחשב הגדול יש לי אינטלי-אקספלורר של מיקרוסופט, לא בלוטות. גדול ונוח.

    יש משהו בעכברי לפטופים שלא הבנתי: ידים של אנשים לא מצטמקות פיתאום כשהם בחוץ, אז זה שיש לפטופ לא אומר שמעכשיו אפשר להשתמש בעכבר שמתאים ליד של ילדים בגן חובה.
    ואז הצורה שלהם בכלל לא משנה – כי במלא לא משעינים עליהם את היד, רק מניחים אצבעות מלמעלה

  9. אני מסתובב עם עכבר חוטי בתיק של הלפטופ. אני מוציא אותו לעיתים נדירות ורק כשיש משטח מסודר בסביבה, כשבד"כ אני משתמש ב"מחק" של IBM. בעבודה יש לי "שולחן עבודה אלחוטי" של מיקרוסופט והוא ממש גרוע. לא יצא לי להתנסות אישית אבל אם מספר חברים שלי שהשתמשו בעכברים אלחוטיים של מיקרוסופט (כולל אלה שאוכלים את הדונגלים של עצמם כדי לתפוס פחות מקום) התברר שהם לא איכותיים (דיוק נמוך), די צורכים בטריות ונוטים להתקלקל בקלות.

    אם תמצא את העכבר האלחוטי האולטימטיבי (ואני אשמח אם הוא יהיה BT כי ב-Thinkpad שלי יש BT מובנה), אז אני אשמח לקבל המלצה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *