שיווק ויראלי? החבובות חוזרות?

ביוטיוב מסתובבים כרגע כמה קטעים מוזיקליים של המאפטס שלא ראיתי מעולם. כל אחד מהם מועלה ע"י יוזר שמעלה רק סרטון בודד ובלי שום תאור מיוחד. חלקם הוא רק תשובה של סטאטלר וואלדורף לסרטון ויראלי אחר.

יש לי הרגשה שזה קמפיין מחתרתי לקראת החזרה למסך. מה אתם אומרים?

4 תגובות בנושא “שיווק ויראלי? החבובות חוזרות?”

  1. כולי תקווה ושאיפה.
    אני רק מקווה שהם יחזירו את זה לערוץ 1 או משהו כזה. לפחות אפשר יהיה לקלוט את זה גם באנאל-לוגי, וסוף-סוף יהיה מה לראות בטלוויזיה!

    יוחזר אנימאאאאאאאאאל!

    נ.ב. – קטע בזוקה קל שכזה: הידעת? בובתו של אנימאל נוצרה עפ"י דמותו של ביל וורד, המתופף האגדי של הלהקה האהובה עליי בכל הזמנים, בלאק סאבאת'.

  2. Thanks for the consideration, but is this for me? I follow the responses on my Nokia 6280 too you know?

    Anyway – over the weekend I found the solution – I always had a "shortlist" tag in Google Reader – listing the RSS's I religiously follow but now I simply have an additional "Ira" tag containing just your blog and the replies, so I don't have to wade even through the "shortlist" to find the stuff that really matters – which is a simpler way of writing "short shortlist" 🙂

  3. זה מאוד מעניין – אכן מדובר בקטעים חדשים. יש חמישה "משתמשים" שכל אחד subscribed לכל אחד מהאחרים. סך הכל יש שמונה קטעים – ארבעה קטעים "מוזיקליים" של סם, גונזו, השף השוודי וביקר (שבסוף כל אחד מהם יש ביקורת של סטאטלר וואלדורף) ועוד 4 תגובות נוספות של סטאטלר וואלדורף בנפרד.

    דף המשתמש של כל אחד מהחמישה מקשר לאתר muppets.com, אבל כשאני מנסה להגיע אליו אני מקבל אזהרה על כך ששרות "Disney Xtreme Digital" לא זמין מחוץ לארה"ב. חיפוש קצר באינטרנט העלה את זה: http://adweek.blogs.com/adfreak/2008/07/muppets-storm-y.html
    לפי העמוד, הסרטים הם אכן שיווק ויראלי לספיישל דיסני טלוויזיוני ששודר ביום ראשון האחרון.

    אני אבדוק את האתר מחר בעבודה, שם יש לי קישור דרך ארה"ב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *