פסטיבל הג'אז מגיע עוד שבוע וחצי…

ג'אזלנד שלחו לי היום תזכורת:

כמו בשנים הקודמות אתם מוזמנים להשתתף בחגיגת ג'אז מיוחדת וסוחפת:

שלושה לילות קסומים של ג'אז בטעם של פעם והשנה – שלושה הרכבים בינלאומיים של נגני ג'אז מהשורה הראשונה יביאו איתם את הג'אז הישן והטוב של ניו אורלינס. כל זאת מול ים כחול, שקיעה אדומה, במקום היפה ביותר בארץ, נמל קיסריה.

בשלושת ימי הפסטיבל 12.6-14.6 יופיעו ההרכבים הבאים:
יום חמישי – The Ken Peplowski Quintet – חמישיית סווינג הממשיכה את דרכו של בני גודמן במופע סוחף ומלהיב
יום שישי – Duke Heitger Dixieland Band – מופע מיוחד של התשיעייה הוירטואוזית, שתנגן דיקסילנד מסורתי
יום שבת – The Jeff Barnhart International All Stars Jazz Band – שבעה נגנים מארה"ב, פינלנד, הולנד וסקוטלנד שינגנו סווינג ודיקסילנד בטעם של פעם ומוסיקה כמו במועדוני הג'אז בניו אורלינס.

המופעים יתחילו כל ערב בשעה 21:00.

החל מהשעה 18:30 במתחם הטיילת תוכלו להנות מרביעיית הג'אז של יובל כהן, המארחת את אבישי וענת כהן.

הכרטיסים 220 ש"ח או 180 בלבד ללקוחות רשומים של ג'זלנד…

את פפלובסקי שמעתי בדואט עם פסנתר באיילה בחדר קטן, להזכירכם היתה שם פאשלה כשחלק מהתזמורת לא הגיעה באותו היום וההופעה הפכה לדואט לא ממש מתוכנן ודי מגומגם. אולי זה לא היה מייצג, אבל נראה לי שאמן ברמה בינלאומית צריך לדעת להסתדר ולאלתר הופעה מוצלחת בכל מקרה… אז אולי נסו את השניים האחרים 🙂

קן פפלובסקי נותן בסקסופון קן פפלובסקי עבר לקלרינט ומשאיר לי פריים מגניב עם בקבוקי ארדבג

2 תגובות בנושא “פסטיבל הג'אז מגיע עוד שבוע וחצי…”

  1. אחרי מה שהלך שם בשנה שעברה, אני לא ממליץ לאף אחד ללכת לשם. להזכירך, עירא, אנחנו סבלנו כמעט מכל דקה בגלל ארגון גרוע ביותר, שבגללו חצי קונצרט הופרע ע"י אנשים שלא קנו כרטיסים, ועמדו מאחורינו, וצעקו לילדים הקטנים שלהם. אלה שלא צעקו מאחורינו, דיברו בניידים שלהם מלפנינו (כן – אלה היו חלק מקוני הכרטיסים). הארגון היה כושל במקרה הטוב. תוסיף על זה את העובדה המאוד מצערת שהחבר'ה האלה מעלים בכל שנה את מחיר הכרטיסים, זו השנה השלישית ברציפות: ב-2006 שילמתי 120 שקל, ב-2007 שילמתי 150 שקל, ועכשיו הם מעלים את זה ל-220.

    החבר'ה בפסטיבל הג'אז הזה, ראו כי טוב, והחליטו לצמצם את סוג ההופעות לדיקסי בלבד. על כך אין לי תלונות כי אני אוהב דיקסי, ואני מבין שמנהלי הפסטיבל רוצים להרוויח. אבל יש הבדל גדול בין רווח לגיטימי לבין "מסחרה". מה שהלך בשנה שעברה היה "מסחרה". אם כבר הרמתם הופעה בסדר גודל כזה – לפחות, המינימום המתבקש – תסגרו את שבילי הטיילת מאחורי האמפי-תיאטרון כדי שמי שקנה כרטיסים יוכל להנות מההופעה כמו שצריך. תארגנו סדרנים שיעיפו אנשים בעלי טלפון סלולרי פועל, ועוד כל מיני רעיונות שלא ממש קשה ליישם.

    אני לא מוכן להיכווה יותר. בטח שלא במחיר הזה (ד"א – אותה הופעה של פפלובסקי שעירא הזכיר לעיל, עלתה לנו 7 פאונד באיילה. זה גם היה המחיר המקורי שלה לפני שידענו שהתזמורת כולה הבריזה. מכאן ועד 220 שקל זו חתיכת קפיצה במחיר). לכו, תהנו, ספרו איך היה.

  2. וואלה, איך הזכרון האופטימיסטי הדפוק שלי עובד (או אולי בעצם לא). שכחתי ששנה שעברה היה באמת מעצבן. תתעלמו באמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *