תשלח לנו רק פאקס, טוב?

אחרי כמה הרפתקאות מוזרות עם סמיילי 012 ביקשתי לפני כמה חודשים להתנתק מהם. היום שמתי לב במקרה שבערימת חשבוניות התשלומים שאני מעביר "על עיוור" למנהלת החשבונות שלי יש גם חשבון שלהם, ולפתע גיליתי שמאז אני עדיין משלם חשבון אינטרנט למרות שהתנותקתי מהם בסוף ינואר.

צלצול, המתנה, הסבר בעיה, העברה ראשונה, הסבר בעיה עם פתיחת קריאה, העברה שניה עם הסבר נוסף והקראת כל הפרטים מחדש, על הקו עכשיו דניאל נאור, אחמ"שית שירות לקוחות או משהו כזה. התחיל מנומס ועניני, אני משתף פעולה עם כל הפרטים.
דניאל – כתוב לי פה שביקשת להתנתק ולא התקבל ממך פקס.
אני – חבל, כי בטוח שלחתי. את גם יכולה לראות שמאז לא היה שימוש בחשבון. לא נורא, אז תבטלי עכשיו ותחזירו לי את הכסף.
– אבל אני חייבת פקס.
– אני מצטער, אין לי, אני חי במאה ה21. אימייל?
– אין בעיה! תכתוב ל….
– רגע אני בנהיגה. אולי תשלחי את אלי?
(מכתיב לה כתובת אימייל, סה"כ 17(!!) דקות אוויר של אורנג')

[ אחרי חצי שעה מגיע למשרד, עונה למייל שלה, מבקש שתתקשר כשיסתיים התהליך]
דניאל בטלפון – קיבלתי את המייל שלך, תודה!
– יופי, אז אני מנותק?
– תמתין רגע וזה סגור
[שמה אותי בהולד]
אחרי שתי דקות נמאס לי וללקוח שאני אצלו, כי הרי ביקשתי ספציפית שתתקשר אלי אחרי שהכול סגור. אני מנתק.

[דניאל שוב מתקשרת]
– אופס נותקת…
– לא, סתם נמאס לי לחכות, אני באמצע יום עבודה, ביקשתי שתודיעי לי אחרי שנגמר התהליך.
– טוב, ביטלתי לך את המנוי, אבל לפי המדיניות אנחנו לא יכולים לבוא לקראתך אבל לפנים משורת הדין נפצה אותך בחודש אחד.
– אבל אני ביקשתי ונותקתי מכם לפני ארבעה חודשים, אמרת בעצמך שאת רואה את הבקשה ב21 לינואר, ויש לכם לוגים שאני לא מחובר. למעשה הייתי תקוע משויך אליכם בחיבור ללא חיגן עד שאתם הודעתם להוט לנתק אותי, ואכן הודעתם להם. הפאשלה היא אך ורק אצלכם.
– כתוב לי כאן שנתבקשת לשלוח פאקס ולא שלחת.
– אני שולח פאקס אחד בשנה, תאמיני לי שאני זוכר. לא בעיה שלי שאיבדתם אותו. אתם ניתקתם אותי מהחיבור ללא חייגן, זה ברור לחלוטין שאתם יודעים. אבל אין לי כח להתווכח. שיהיה חודש אחד, אני חייב לחזור לעבוד.
– אדוני, אתה רק היום שלחת את האישור, אני לא יכולה להחזיר לך על חודשים ש…
– אה רגע, את מתווכחת איתי? אז אם ככה תני לי את האחראית שלך.
– אני כאן הבכירה.
– אז את הבוס הישיר שלך.
– אין בעיה, תשלך אם ככה פאקס בקשה לדבר עם….
– לא לא לא, עברנו את זה קודם, אני לא שולח שום פאקס. אתם שירות לקוחות, לקחתם הרבה כסף אז אני לקוח, שרתו אותי. הוא יתקשר אלי ולא אני אליו.
– אבל זה מה שאני מסבירה לך שצריך לשלוח פאקס…
– התשובה לא מקובלת עלי, אני שמח שעזבתי אתכם, ואתם תשלמו על זה בקצת יחס"צ הגרוע שאני יכול לארגן לכם בעולמי הקטן. יום טוב, אני חייב לחזור לעבודה.

בערב, אחרי שאתקרר, אתקשר ואבקש לדבר עם מישהו אחר. חוצפנים.

10 תגובות בנושא “תשלח לנו רק פאקס, טוב?”

  1. אנסה להוסיף סיפור דומה בקצרה:
    מס' חודשים אחרי ש- 012 השיקו את הטלפון הקווי אצתי רצתי לעשות אחד, כי המחיר בהחלט ללא תחרות. הטלפון הקווי שלהם למעשה רוכב על חיבור האינטרנט הקיים (לא חייב להיות של 012). מסרתי את פרטי האשראי שלי בטלפון, והמתנתי להגעת טכנאי להתקנת ציוד התקשורת. אמרתי למוקדנית שיש לי ראוטר בבית, אך למרות זאת הגיע טכנאי עם "מודם" שלא מתאים לתצורת ראוטר. הטכנאי הנחמד אמר שאין מה לעשות ויצטרכו לבוא בפעם אחרת עם המודם המתאים, אבל הוא "רק צריך להקריא את המאק-אדדס בטלפון לשירות הלקוחות". לא חשדתי בכלום ונתתי לו להקריא. אחר כך הוא הלך, ואף אחד לא יצר איתי קשר לגבי המשך תהליך ההתקנה. שם החלטתי שהם ליצנים, ואני מוותר וממשיך עם בזק.

    בינתיים ראיתי שאני מקבל חיובים על הקו בחשבון האשראי, כאשר *מעולם לא היה לי קו 012*. פניתי אליהם שיחזירו את הכסף, והכסף חזר. בסה"כ יצאו בסדר אבל הוכיחו הרבה ליצנות בדרך (היו עוד כמה ליצנויות בדרך שלא נכנסתי אליהן).

    אני תוהה כמה כסף הם מרוויחים בחודש מאנשים שכלל אינם מקבלים מהם שירות.

  2. גם אני הייתי בדיוק באותו סיפור. גם לי השאירו חיובים ("בשביל לשמור את שם המשתמש שלך") עד שגיליתי את זה.
    לקח לי 2 דקות לגמור את זה. יודע איך? ביקשתי את שמה המלא של אותה בחורה, והודעתי שאם היא לא מנתקת אותי ומזכה אותי עכשיו, אני תובע גם את 012 וגם אותה אישית.
    תנחש מה.. דקה המתנה על השעון, ותוך 24 שעות ראיתי זיכוי ב-ויזה שלי.
    נסה ותהנה

  3. אני אגיד לך דבר אחד – כשאני החלפתי כרטיס אשראי, הבנק קיבל את זה בהחלט בהבנה. והחיובים של אינטרנט זהב אפילו הפסיקו להגיע לזמן מה. אמנם אני לא ביקשתי להפסיק את התשלומים, ונאלצתי לשלם חוב לספק, אבך אולי אם פשוט תיקח כרטיס אחר, בלי להסביר על הוראת הקבע עליו, זה יעבוד. תאמין לי שהבנקים מתים "לשדרג" לך את הכרטיסים כל הזמן.

  4. דרך אגב – במוסף "ממון" של ידיעות אחרונות מהסו"ש, יש בדיוק סיפור זהה לזה שלך, עם תגובה של 012 שהולכת ככה: "ברגע היוודע הטעות, הלקוח זוכה. אני מתנצלים על האי הנעימות ומבהירים שתלונה מעין זו היא חד פעמית ואינה משקפת את טיב השירות של חברת 012". זה היה מאוד משעשע.. חשבתי לכתוב לכתב הזה מייל עם לינק לפוסט הזה.
    ד"א, "עם היוודע הטעות" ה"חד פעמית" הזו, היתה לאחר 6 חודשים, ולאחר מספר רב  שיחות עם החברה, שנותרו ללא מענה של ממש.
     
    אם בא לך שאני אעביר את הלינק בכל זאת, אני אשמח.

  5. אני לא יודעת אם מישהו עוקב אחרי התגובות לפוסט לא חדש, אבל אני בכל זאת רוצה לשתף כמה חודשים של תשלום מפוקפק שביקשתי שוב ושוב להפסיק. גם במקרה שלי דובר ב 012. אצלי הטענה הייתה שמירת כתובת המייל – שמעולם לא השתמשתי בה ולא ביקשתי לשמור ואפילו בפעם הלפני אחרונה ביקשתי במפורש לנתק איתם כל קשר ולא לקבל מהם אף שירות. הסכומים היו נמוכים, כך שלא השקעתי זמן ועצבים בנסיונות להשיב אותם, אבל רמאות וגזלה כאלה ראויים לפחות לפרסום.

  6. שלום ולנסיה וברוכה התפוזית.

    א.  פוסט בן שבוע הוא עוד לא ישן…

    ב. חוץ מכותב הפוסט (אני) יש לי קוראים שמנויים על רסס התגובות וכמה מגיבים שנרשמים לעידכונים במייל, אז ברור שרואים לך (את התגובה!).

    ג. לא הייתי סולח. אולי אנחנו צריכים כמה אנשים לתביעה משותפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *