מתי תגמר האופנה המוזרה הזו?

איפשהוא אנחנו מצפים מהכוכבים והסלבים שלנו להתנהג כאילו שברחו ממוסד טיפולי, כך אמר פעם פן ג'ילט אאל"ט. אנשים צריכים לטענתו להעריץ מישהו שיהיה חסר מעצורים, שיוציא כמויות כסף אדירות על שטויות, שיהיה תיאטרלי, יעשה סמים, ירביץ לצלמים, יתלבש פרובוקטיבי, ואם לא יחשוף את איבריו המוצנעים לפפאראצי, ירגיש שהוא/היא חייבים לדבר עליהם. למה זה? מילא כוכבניות הוליוודיות שחושפות מפשעות בצאתן ממכוניות שבועות לפני אשפוזן במוסד גמילה, אבל למה גם אלו מהשורה השניה מרגישות שהן צריכות לחקות אותן בשביל לקבל צומי בעיתון, ולמה הקהל אוהב את זה כל כך? מצד אחד להעריץ את האנשים האלו כאובר מענש ומצד שני לשמוח בנפילתם וחשיפת האנושיות הרגילה שלהם. בעיני ובעיני רוב האינטיליגנטים שקוראים פה בבלוג אני בטוח שאין כאן ויכוח שזה פתאטי, אבל עדיין בהרבה ארצות ובריטניה בראשן, עיתוני רכילות על אופנה וניתוחים פלאסטיים וחיי המין של אצולה וסלבריטאים נמכרים יותר ממנות פלאפל בארץ. אני פשוט מנסה להבין איך הצליחו המו"לים לנתק את הקוראים שלהם מכל דבר בעל משמעות כדי שהרפש הזה יהפוך לדבר כ"כ מרכזי בחברה… אם המכונית שלי מזהמת את האוויר שבחוץ, אני הייתי רוצה להכריז שפאריס הילטון ובריטני ספירס מזהמות לאנשים את המוח שבפנים ולהוציא תקנון ממשלתי שצריך ומיד לפתח דלקי חדשות ידידותיים יותר לסביבה שלא גורמים לדליפת IQ ממוחות ההמונים.

5 תגובות בנושא “מתי תגמר האופנה המוזרה הזו?”

  1. איש, לצערי – זו לא אופנה שתעבור בקרוב. זה לא התחיל אתמול וגם לא לפני עשור. זה היה קיים מאז ומתמיד, אלא שלפעמים דברים היו נראים כאילו הם מוצנעים יותר. בתכל'ס, בגרסאות אלו או אחרות, הרכילות תמיד היתה שם, הסלבס תמיד ניסו להרשים ע"י עשיית דברים מטומטמים (אחד מהם אפילו הצליח להיבחר למשרת נשיא ארה"ב). מצד שני, לא היו פרסי דארווין, אם לכולם היה IQ גבוה…
    הבעיה היא בעיקר שאותם "סלבס" חושבים שזה אשכרה מצחיק/עצוב/מכעיס (מחק את המיותר – כלומר את הסלב). היום אני בעיקר מרחם עליהם. עם כל הכסף שלהם, הם יכלו להציל כמה מדינות עולם שלישי במקרה הטוב. אבל אתה יודע כמה עולה לצאת ממכונית בלי תחתונים..? אמרו כבר חכמים וטובים ממני: It's Priceless.

  2. See? You show how you fall in the same net – many celebs take advantage of their money and reputation to advance very important causes but you hardly pay attention to it do you?

    Caught you 🙂

  3. אם אני לא שם לב לזה זה בגלל שהמסר טובע בים של זבל. אם יש סלבים עם מסרים טובים אני כבר חרש ועיוור להם כי אני לא קורא ידיעות שהשם שלהם מופיע בכותרת…

  4. בונו ואנג'לינה. אולי גם סטינג. באופן כללי אנשים שלא שומעים עליהם רכילויות או (במקרה של אנג'י) לא מרושעות. אבל מי עוד? שלושה צדיקים בסדום?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *