שגעון הפרו-לייף מגיע לארץ באיחור

ההפלות מעכבות את הגאולה לפי הרבנים הראשיים. מסתבר שיש תנאי הכרחי (ומספיק?) לביאת משיח דוידזון, וזה שיגמרו הנפשות היהודיות באפסנאות השמימית. לטענתם ההפלות מועילות למחזור מהיר של נשמות וזה טוב אולי לסביבה, אבל זה אומר שיש עדיין נשמות ב"קיו" ועד שהוא לא מתרוקן לא יהיה משיח. כדי להצדיק את היציאה החדשה והמטומטמת הזו הם מביאים ציטוט שזכור לי משעורי תנ"ך בדוגמא לטריקים ליריים כאלה ואחרים "השופך דם האדם, באדם דמו ישפך" ובמילים לענין "עונש מוות על רצח". אבל הרבנים הולכים על הפירוש ללא פסיק שדופק את המשפט: "השופך דם האדם באדם, דמו ישפך". כמה טוב שבתנ"ך אין פסיקים ואפשר להיות יצירתיים. "אדם באדם" הלא זה עובר, ולכן אסור להרוג עוברים אלא במקרה של פיקוח נפש.

נשים בצד פירוש מניפולטיבי וחסר כבוד למילות התורה, ונתעלם מהגילוי הבעייתי שמצטבר תור נשמות ארוך מדי ביציאה מגן עדן, שכמובן לאף אחד אין מילה להגיד בנוגע לכמה הוא ארוך (מה עם זה 20 מליארד?), ונוציא מהראש את התמונה המנטאלית המפריעה שאמור להגיע יום אחד בו אף אישה יהודיה לא תוכל לטענתם להכנס להריון אלא אם כן מת לפני זה איזה דוס.

יש כאן סכנה להדרדרות לאלימות נגד גניקולוגים כמו שרואים מחוץ למרפאות בארה"ב, יש כאן סכנה למחקר בתאי גזע בארץ, ובכלל עוד התקפה על השפיות. אני אומר – שיצעקו עד מחר על נשים דתיות לא להפיל, אבל אוי להם אם יכניסו את זה כחוק מדינה. אוי לכולנו. זכות האישה על גופה ועל תכנון משפחתה. הפלה בטרימסטר הראשון חייבת להשאר לגיטימית, את פיקוח הנפש נשאיר להפלות מאוחרות יותר. ממילא הם הרי קוראים לנו יהודים רק כשנוח להם, או "תנוקות שנישבו", אבל אם לא נוח להם, הרי שאנחנו כמו גויים, וצריך לשמור אותנו מחוץ לתמונה ולהתעלל בנו קצת מדי פעם, כמו שהתעמרו בני ישראל בנוגשיהם במצריים. התפיסה הגלותית הזו, ההרגשה שהם נותנים לקהילות שלהם כאילו הם עדיין בגטו מותקף, זה פשוט בלתי נסבל בעיני, לא צו פיוס ולא בטיח.

בלי שום קשר, צפיתי בסופ"ש בסדרה "מרחק נגיעה" שחיכתה לי כבר הרבה מאוד זמן. הסדרה שודרה לפני כחצי שנה בערוץ השני ודנה בחילוני ודתיה שמתאהבים, הברדק שמתחולל על חילול כבוד המשפחה כשהדבר יוצא, השידוך שמבוטל, על כתובות נאצה נגד החילונים שמרוססות על הקירות ובסוף גם חוטפים מכות רצח ושוברים להם את הדירה. על הכל חתום ארגון "צו פיוס" בפתח כל פרק. מה אנחנו אמורים ללמוד מסיפור הרומאו ויוליה הנ"ל? אין בחברה החרדית סלחנות וסובלנות, והם רואים בנו גויים, ובבנותינו מופקרות, ויש גם יש בהם אלימות להביע את כל הדיעות האלו. ואם זו המחזה "רגועה" ומיופיפת של האמת, אז עם מי יש לי להדבר כאן? למה 'צו פיוס' ששים להיות מזוהים עם ההפקה? זה כאילו שהם מודים שמה שמוצג כאן זה "הרע במיעוטו"? יש לנו פלג פונדמנטליסטי בעם שאנחנו מעדיפים להתעלם ממנו, והוא לא מיעוט. אני לא רואה איך הבעיה תפתר אי פעם אם לא תהיה הפרדת דת ממדינה, מה שיותר דחוף. לצערי הסיכוי שזה יקרה הוא אפסי 🙁

3 תגובות בנושא “שגעון הפרו-לייף מגיע לארץ באיחור”

  1. זה בהמשך לידיעה משבוע שעבר שהכנסת לא תסבסד סירוס חיות רחוב. אני שואל למה שמשלם המיסים יצטרך לשלם על זה באמת, אבל חברי הכנסת הדתיים שהצביעו נגד, טוענים שההצדקה האמיתית היא בכלל שזה חטא גדול לשלול את יכולת הרביה מחיות, כי פרו ורבו חל גם עליהם. מישהו צריך לספר להם שבספריי נגד ג'וקים K600 ודומיו ישנם חומרים מעקרים כדי שהג'וקים יחזרו למושבה ויעקרו גם את שאר המשפחה…

  2. האמת, בקטע הזה הם ממש אידיוטים. עדיף הרבה יותר לעקר, אפילו על חשבון משלם המסים, מאשר להתמודד עם הבעיות שגורמת התפוצצות האוכלוסין. אתה מוזמן לקרוא את מה שכתב ד"ר ליליאן בנושא. כשמנתחים את המצב מבחינה מתימטית, רואים שעדיף לטפל בבעיה במקום לטמון את הראש בחול. על הדרך גם דואגים לרווחת בעלי החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *