עו"ד פעם בלאגן

היום בבוקר צצה לי תגובה בפוסט ישן בבלוג.

עו"ד אחד בשם שי לביא, שלח לי אז מכתב איומים לעיקול חשבון אם לא אשלם חוב שלא קשור אלי על קו בזק שאיננו בבעלותי בעיר שבה מעולם לא גרתי שרשום על שם אנשים שמעולם לא שמעתי את שמם לפני כן.

למר שי לביא השארתי שתי הודעות לפחות והוא לא חזר אלי. נאלצתי להתקשר לבזק עצמם כדי לקבל איזה הסבר ולמרות שהבטיחו לי שהבעיה תוקנה, תהיתי אם המידע הזה יגיע בזמן אל מר לביא או שאולי חשבוני יעוקל לפני שאספיק להוציא פיפס. אותו "עבד כי ימלוך" לא נגע לי בחשבון אבל לא טרח גם להתנצל או לחזור אלי בטלפון. מאז לא שמעתי ממנו, עד הבוקר. הוא דורש ממני להתקשר אליו כי השמצתי אותו "בצורה מחפירה" והוא ישקול צעדים משפטיים. אתם מוזמנים לשפוט לבד, התגובה שלי אליו (כמו ששלחתי אותה באימייל אליו) מופיעה בתגובות.

אני לא הלמו, אני לא יודע להתחצף לאנשים, אבל אם אינני טועה אני לא חושב שיש לו כאן בסיס למשהו. אם קודם חשבתי שעצוב שאדם מבזבז את השנים הטובות שלו בלימודי משפטים כדי לעסוק בשליחת מכתבי איום לחפים מפשע, הרי שבתגובתו הילדותית אני מבין שהוא טכנוקראט ריק גם מבפנים, ולא רק מתוקף עבודתו. אני מאמין שהתגובה המוגזמת וחסרת ההגיון הזו לא תקנה לו או למעסיקו יותר מדי כבוד ובטח שלא לקוחות.

עדכון: לפוסט זה שורבב בלי קשר שמו של עו"ד אחר, ואיומים לא איחרו לבוא. השם הוסר לעת עתה, ולאותו ענין אתייחס לחוד בהודעה נפרדת. מספיק לי איום אחד מעורך דין בכל שבוע, לא צריך שניים.

5 תגובות בנושא “עו"ד פעם בלאגן”

  1. ישר כח מר אברמוב!

    הריני משמיץ בזאת את כל עורכי הדין, ואת הישראלים שבהם בצורה מחפירה!

  2. באמת, יש לך מזל שאתה לא הלמו.
    אם היית הלמו, היית יודע להתמודד עם העורך דין קקה הזה בלי לבכות בבלוג שלך

  3. רונן, ברוך הבא לבלוג אבל אבקש שני דברים להבא.

    א. דבר יפה. לא רק שהמסר שלך לא הובן לי לגמרי (נראה שאתה מנסה לרדת עלי אבל אתה גם אומר שמזלי שאני לא הלמו?), הוא גם נכתב בגסות מיותרת.

    ב. השאר בפעם הבאה מייל אמיתי.

    הודעה כזאת לא אאשר לך בפעם הבאה כי זה לא תורם לדיון.

    1. ידדידי אינני יודע מי אתהץרק היום חבר הפנה את תשומת ליבי לביל לביטויים משמיצים שנאמרו כאילו בשמי כלפיך.אני עומד לתבוע את האתר על הפרת אחריות מוגברת מצידו.אשמח לקבל פרטים נוספים ממך ומה זה "הלמו"

      1. איזה אתר אתה הולך לתבוע, אילו פרטים, מה?!

        "הלמו" הוא משה הלוי, דמות רשת ידועה, כותב טורים בעיתונים מדי פעם ומסיבות הסטוריות שונות יש למשטרה יצר נקמה לא מוסבר נגדו… עשר שניות עם גוגל ימצאו לך אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *