תאכל הכל מהצלחת או שיבוא שוטר!

התובע המחוזי בלוס אנג'לס מוציא צווי חיפוש בבתים של משפחות שמקבלות סיוע כספי ממשלתי כדי לבדוק שהן באמת עניות וזקוקות לכסף. ביהמ"ש העליון מסרב לקיים שימוע בנושא. הישראלים אוהבים לחקות כל דבר אמריקקי, מתי אצלנו?

עוד כמה חדשות:
* הת'ר "אל תשנאו אותי" מילס-לשעבר-מק'קרטני בקמפיין נגד אוכלי בשר – אתם גורמים להתחממות הגלובלית! (אהם…)
* האקדמיה ללשון העברית לא חידשה באתר שלה כלום מאז מרץ. למה אנחנו משלמים להם 🙂 תרגיל לקוראים – מה לא נכון בתרגום המושג callback?
* מדענים בנו מודל מדויק של גזע מוח יונקים, צופים תוך שלוש שנים מודל מוח יונק שלם, ובעוד עשור מודל מוח אנושי. אנחנו בדרך למחשבים חושבים, אולי זה הכיוון?
* האינטרנט צריך את גוגל וגוגל צריכה אנרגיה. חלק מהכנסותיה האדירות יושקעו בפיתוח משאבים מתחדשים – האם סוף סוף קם הענק שיאיים על תעשייות הנפט והמכוניות? לשם שינוי, אני חושב שיש כאן סוף סוף יוזמה ברוכה של גוגל, שעוזרת לנו בלי לפגוע בפרטיות, ואני מקווה לא תדרוס אותנו בפטנטים.
* סוף קשקשן לפשיטת רגל. כל מה שנותר לSCO לעשות בבתי המשפט הוא לגלות כמה הם חייבים לנובל על השימוש ביוניקס ככלי ניגוח. אני אומר – המתת חסד. תנו להם למות בשקט.
* בילדותי שרפתי חרקים עם זכוכית מגדלת, היום כל ילד יכול לעוור את השכנים גם באמצע הלילה. לייזר 350 מיליוואט בזול.

תגובה אחת בנושא “תאכל הכל מהצלחת או שיבוא שוטר!”

  1. 1. About Google – I read about a year or two ago that they plan to cover entire campuses and car parkings with solar panels to reduce their CO2 impact significantly for these areas.

    2. I liked the term פַּרְצָן
    sounds like "farter".

    A

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *