גם מישקה בלוגר…

Behind the glass הוא הבלוג החדש של חברי מישקה. מישקה מצלם מדי פעם בדיגיטלית, אבל אהבתיו הראשונה היא הברוניקה שלו SQ-A בפורמט 6X6 והפנטקס ME לצילומי 35מ"מ רגילים, בשתיהן הוא מצלם בעיקר שחל"ב בסרט קודאק TriX 400 המצוין, מי יודע מה יעשו צלמי העולם ביום שיופסק ייצורו…

אפשר למצוא עוד בפליקר של מישקה

5 תגובות בנושא “גם מישקה בלוגר…”

  1. תתפשט ??? החלפת נטיות ??? 😉

    כי יש לי בלוג עטיק ימים ברוסית (כ3 שנים) ואין לי כוח לעברית (אמת). כמו כן אני מראה אותו לאנשים שאין להם מושג קלוש בעברית

  2. התמונות של מישקה חברך, מעבר לקסם האסטטי שלהן, מעוררות מחשבה. ומעידות על עין רגישה וחדה.

    אבל, ואני לא יודעת איך לומר את זה מבלי להישמע משונה או פרנואידית, יש בגלריה המצורפת תמונות של ילדים, מקסימות ונוגעות ללב, אבל אני חושבת שזו סוג של פלישה לפרטיותו של הילד, להציג אותו (את יופיו, את תמימותו את עדינותו) ברשת האינטרנט, הפתוחה החשופה, הגלויה.
    אני מניחה שהילד לא נתן את הסכמתו לפירסום, וגם אם נתן, אין הוא בגיל שהוא יכול להבין את משמעות החשיפה.
    חבל, יש די והותר חומר מרתק בגלריה, ואוסף התמונות יכול לעמוד בפני עצמו, גם ללא תמונות הילדים.

  3. שלום לך אין-תמה, וברוכה הבאה לבלוגי הקט 🙂
    רובן המוחלט של תמונות הילדים (אני מניח שמדובר בגלרית הפליקר) הן של התאומים של מישקה ואישתו, אז ברור שיש הסכמת אפוטרופוס. מעבר לכך נשלחו גם כמה מהן לתחרויות צילום בינלאומיות ועד כמה שאני יודע לפחות אחת זכתה בפרס.

    לגבי פרטיותו של הילד בגיל 3 – אני לא חושב שהילדים יודעים כבר מה זה ואיך זה אמור להשפיע עליהם (למרות שאני לא זוכר שם תמונות שאמורות להביך מישהו), ורוב ילדי הדור הזה ממילא גדלים לתוך עולם שבו האינטרנט שולט והפרטיות היא אשליה שהולכת ונמוגה ממילא. עם זאת, ברור לי לחלוטין שאם הם יגיעו לגיל שזה יפריע להם, ויבקשו ממישקה להוריד את התמונות, הוא לא יחשוב פעמיים.

    הבעיה היחידה אולי שיש היום היא האיום ההיסטרי שמנופח בתקשורת של פדופילים מקוונים. לא חושב שמישהו ירדוף את הילדים האלו דווקא בגלל התמונות האלו, אבל מצד שני חברים צלמים ביפרו לי כבר שתמונות ילדים ותינוקות בגלריות שלהם נמצאו hot-linked באתרי פדופילים, וזו אכן בעיה מעציבה, אבל חלק מהמציאות של האינטרנט – פרסמת, אין להשיב. אם נתחיל לצנזר את עצמנו על כל דבר שנפרסם, הרי שהרבה מהאמנות לא תוכל להתפרסם, וזה לדעתי גרוע בהרבה מכמה פדופילים עושים בעותק JPEG כבשלהם.

    אם יש פן שפיספסתי, אנא העירי את עיני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *