שוטרים וגנבים (של מעברי חציה)

אני עובד רוב השבוע אצל לקוח במגדל היובל, צוק הזכוכית החדש שמול עזריאלי. המון משרדי ממשלה פתחו כאן לשכות לקבלת קהל, אבל המגדל לא קרוב לתחנות אוטובוס או חניה נוחה. בפתח החניון של המגדל עומדים אנשי השירות החשאי ולא נותנים למכוניות לא ממשלתיות להכנס (ככל הידוע לי עובדי קומות ההייטק כמוני פשוט חונים במגרשים של רחוב הארבעה), ובמגדל הממשלה עצמו הגישה היא דרך דרגנוע, מה שמונע מנכים בכסא גלגלים לקבל שירותים במשרדים שם. פסיכי? אכן.

אז מה עוד נעשה לאזרח שלא יכול לחנות, וצריך להגיע ברגל מתחנת אוטובוס רחוקה, דקה לפני שיכנס למגדל כדי להמתין שעתיים לקבל שירות? כמובן, בפניה ימינה מקפלן לבגין דרום, איפה שפונות אולי 100 מכוניות בשעה והראות כמו מהגולן על הגליל אחרי גשם ראשון, שם בפינה נשים שוטר מתחבא בניידת סמויה שיקפוץ על מי שחוצה במעבר הזך וחף ממכוניות ויתקע לאזרח 10 נקודות וקנס של 250 ש"ח. (הסעיף 22א)
יופי של ניצול כ"א וזמן של השוטרים, ותקציב כספי ציבור. בינתיים מסתובב בחדרה פסיכופת מסוכן לציבור שברח מבי"ח פסיכיאטרי.

אה, ושיהיה לכם כיף בחגיגות הבוז'ולה הערב!

4 תגובות בנושא “שוטרים וגנבים (של מעברי חציה)”

  1. המרחק מתחנות האוטובוס של האוטובוסים לכיוון צפון לפתח בניין המשרדים הוא 200 מטר. המרחק מתחנות האוטובוסים לכיוון דרום: 300 מטר. עוברים שם בערך 3 מיליון קוים שונים. מה הבעיה? (חוץ מהחניה, המדרגות הנעות והמשטרה).

  2. ברוכה עד מאוד הבאה, אני שמח לראות פה קוראים חדשים 🙂
    200-300 מטר הם כלום לאנשים ממוצעים, אבל זה לא נחשב נגיש ברמה שמשרד ממשלתי צריך לספק. יש חוקים בענין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *