הבאנו שאאאאלום עליכם…..

זוועה. מה אני אגיד לכם.
לנחות בישראל ב2 בבוקר ולקבל מכת 24 צלזיוס ולחות בלתי ניזבלת. מי מת?

סתם, אני ישראלי וחייבים להתלונן מדי פעם, ואני בדפיציט. שבועיים שאני מסתובב עם חיוך מכאיב על השפתיים וכמעט לא מוצא על מה להתלונן. רבותי וגבירותי, הייתה לי החופשה המושלמת! הטובה בחיי!

לי ולגיא נראה שיש סינכרון מושלם בדיעותינו על מה רצוי ולא רצוי בכזו חופשה. בלענו הרבה טבע ולא טרחנו להכנס אפילו לטירה אחת. פגשנו אנשים מדהימים ובהינו בבחורות מדהימות. ראינו בעלי חיים חמודים וגילינו דרכים שיצאו מהסרטים.

סקוטלנד, ידידי , היא המדינה הנכונה בזמן הנכון. מלבד העברית שביננו לא ראינו ישראלי אחד לשבועיים, ובטיולים מהסוג הזה זה פלוס. בשבועות הקרובים אני וגיא נספר לכם הרפתקאות של טעימות יוצאות דופן, על אוכל טוב במדינה שאמרו לנו שאין מה לאכול בה, על מקומות שהגענו אליהם במזל, על טיולים והליכה לאיבוד ביער, על נהיגה בצד ההפוך וברזי מים מוזרים, על תקנים שנקבעו לטיול, מסקנות שהוסקו וחוקיות שנתגלתה פה ושם, על מבטים שננעצו בנו בבארים שונים, על מה שקרה לטעם שלי בויסקי ומה קרה לטעם של גיא, על יותר מדי בקבוקים ומה קרה במכס, על הציפורים, הארנבות והפרות השעירות, על הכבשים ועל הבחורות שגיא רצה לקחת למיטה (ואיך גיא בסוף לא התאפק וגם לקח בסוף אחת למיטה. כבשה, זאת אומרת).

ראשית אני צריך לנוח, למיין כ1500-1600 תמונות, ולהתחיל לתמלל לכם את כל הזכרונות. זה יבוא במנות קטנות, בשביל הכיף 🙂

סוכות שמייח!

7 תגובות בנושא “הבאנו שאאאאלום עליכם…..”

  1. קבלו עדכון… 1805 תמונות לפי אדובי לייטרום. מיעוטן פנורמות שיש להרכיב, עוד כשליש תמונות כפולות ומשולשות שיש לברור את החדות והמקומפזות מבינהן… לאט לאט יטופטפו כאן הטובות 🙂

  2. למה לגלות את הסוף לאנשים? אני יכול פשוט לכתוב "היה כיף, הנה רשימת מה שקנינו, הנה רשימת איפה שהיינו, הנה מה שטעמנו ושתינו" ולחסוך את המתח והסיפור לכולם. זה מה שהקהל רוצה?

  3. מישל – השרת בסדר, אבל לוורדפרס הייתה דיעה משלו על השעה, או ליתר דיוק על מספר שעות ההפרש מUTC, כי הוא מיועד להתקנה על שרתים ציבוריים, כדי שישראלי יוכל לקבוע זמן הצגה מקומי גם על WP שמותקן בשרת אמריקני. תיקנתי את זה עכשיו ידנית מ3 לשעתיים, כי לצערי אי אפשר לתת לו Asia/Jerusalem ולצפות שהוא פשוט יפעל תמיד. שבוע טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *