התקפת פינגבאקים רבתי. למה מי מת?

פרוייקט כתיבה קבוצתית – עשרה של חנית הסתיים. חנית פרסמה רשימה של 125 פוסטים (רק אחד מהשניים שלי אבל אחרים הכניסו אפילו שלושה). באיזשהוא שלב הדביק מאן דהוא את כל הרשימה אצלו לפוסט חדש (למה לא להסתפק בקישור?) ואוטומאטית יצר מתקפה של 125 פינגבאקים לכל הבלוגוספירה. דבילי, חשבתי לי. מילא היה נותן את האהובים עליו אבל שיהיה, ואישרתי את הפינג. אחורי זה היה שני ואישרתי אותו. כשהחמישי הגיע מחקתי אותו ומחקתי רטרואקטיבית גם את הפינגבאקים הראשונים. אני לא אוהב למחוק בבלוג שלי כלום אבל זה הביא לי את הסעיף. זה ספאם. אתה מדביק 125 לינקים שלא אתה אספת אצלך בבלוג והתוכנה טורחת להפיץ לינקים לבלוג שלך מ125 פוסטים בבלוגים אחרים. מילא לפוסט עם אמירה – לא, לפוסט עם אותה רשימת לינקים בדיוק שהתפרסמה במקור.

הבא שיפנגפנג אותי ככה, ישלח גם לאקיסמט. ראו הוזהרתם.

9 תגובות בנושא “התקפת פינגבאקים רבתי. למה מי מת?”

  1. How do you tell a Morocan soldier that his mother died?

    "Private Moshe! You are on kitchen duty for the rest of the month!"

    "Lama Mi Met?? (with the compulsory hand tweasting, the one that Troompeldor will never be able to do)".

    "Your mom".

    A

  2. גם וגם.
    אנשים לא תופשים את הפעולה של לינק לאתר אחר כפעולה פולשנית.
    זה שקיבלת חמש טראקבקים זו כבר בעיה של וורדפרס לדעתי, שמישום מה שולחת מחדש טראקבק על כל שינוי.

  3. לא, זה בעיה שלפחות חמישה בלוגרים שונים העתיקו את הרשימה אליהם לבלוג במקום ללנקק את חנית. איזו סיבה יש להם לעשות את זה מלבד למלא מקום (כי אין להם על מה לכתוב) ולשלוח פינגים לכל העולם ואחותו (כי אין להם קוראים אולי?)

    הצפה לא לענין.

  4. לא טרומפלדור, גם לא הרצל, בן גוריון, בטהובן, המן הרשע, סטיבן הוקינג יבל"א, קרל סאגן, איין ראנד, האייטולה חומייני, היטלר, הקיסר הירוהיטו, נפוליאון, לואי ה14, הנרי השמיני, ג'ורג' השני, רוזוולט, ניקסון, ג'ון קנדי, ג'ון קאנדי, רבין, פינגווין, צ'ה גווארה, מארי אנטואנט, מרי מלכת הסקוטים, דייוי ג'ונס, רוב הכלבים שאני מכיר וכמה שלא, ג'ינגס חאן, אלכס מוקדון, ישו, מהטמה "מוהנדיס" גאנדי, בלייז פאסקל, וולט דיסני, האחים וורנר, האחים מארקס, מארקס ואנגלס, לורה אינגלס, כריסטופר ריב, הארי הודיני ואם-אם-אם-אם-אמא שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *