עו"ד חוזר הניגון

שלשום קיבלתי פתק בתיבה ללכת להוציא דואר רשום מסניף הדואר. חשבתי שזו החבילה מאמאזון אבל זו אכן הייתה מעטפה רשומה. דרישה לתשלום ממשרד עורכי דין על חוב לחברת נזק בינלאומי.

יש איזה צבי רוזן מנתניה ואיזו אלונה רוזן מבת ים. בין אפריל ליולי 2004 היה להם חשבון ADSL עם נזק בינ"ל עם יוזר שלא שמעתי עליו מעולם לצורך עסק בשם "קופי קולג'" שלא שמעתי עליו בעולם, על קו בזק באיזור 03 שבו לא גרתי מעולם ושולם מבנק איגוד שבו לא היה לי מעולם חשבון. למרות זאת במכתב ניתנו לי 7 ימים לשלם 1952 ש"ח כי "לצורך שימוש בשירותי [נזק בינלאומי] פנה מר עירא אברמוב והוסף כאיש קשר וכמשתמש". הקטע המדהים שהיש לי אותו הסרט (לא זוכר אם אותם השמות) עם בזק לפני כשנה. משהו הזוי מאוד. מחלקת הכספים של נזק בינלאומי חזרה אלי (העו"ד עוד לא) ואחרי שעות בHOLD אישרו שאני לא קשור ואחרי עוד טיפה סחיטה גם הובטח לי שישלח אלי מכתב בדואר שמאשר שאני לא קשור שיגן עלי מפני עיקולים שונים שהעו"ד עלול עדיין להפעיל. ימ"ש של הבאג או האדיוט האנושי שהכניס אותי לתביעה המטומטמת הזו, אבל אם ציפורן שלהם תיגע לי בחשבון הבנק אני אקרקס להם תביעת פיצויים שתקנה לי צמוד קרקע ושני חתולים "רוסי כחול" גזעיים ואחד בורמזי.

על כל פנים מורן (עובדת 86796) הבטיחה לי אתמול בשיחה מ10:30 פניה 17719197 ששמי נמחק מהסיפור. אם עו"ד שי לביא מגולדברג-סיון-גרשוני ימשיך במעלליו אני אתלוש לו ביצה. כולכם עדים 🙂

לקורא אפי פוקס ועו"דים אחרים – השבעו לי בבקשה שלא תדרדרו לעסוק בשטויות כאלו לעולם.

6 תגובות בנושא “עו"ד חוזר הניגון”

  1. שלום רב עירא,

    במסגרת שוטטות אקראית באינטרנט גיליתי בלוג זה בו הושמץ שמי

    בצורה מחפירה והסתיים באיום לכל דבר ועניין.

    הריני להודיעך כי יש לך 24 שעות ליצור עימי קשר דחוף לטלפון:

    052-6354628.

    אשקול צעדים משפטיים כנגד לרבות הגשת תביעת דיבה בגין האמור לעיל.

    עו"ד שי לביא

  2. שי היקר.

    אם יש שופט אחד בישראל שיתיחס לאיום-בקריצה הזה ברצינות, אני חותך לעצמי ביצה, אוקיי? כל מי שמכיר אותי יספר לך שאני פציפיסט שלא מחזיר אלימות אפילו כשמרביצים לו.

    אם תקרא שוב את השתלשלות הסיפור תגלה שמשרדך הוא זה שפצח בפארסה, באיומי תביעות על קו שלא קשור אלי מלבד היותי אזרח באותה מדינה. אתה זה ששלחת לי מכתב איום לפתוח נגדי במסע משפטי ואולי עיקול חשבון. ממך לא קיבלתי מעולם התנצלות, או הסבר, או משיכת האיום, ואת המכתב שלך שלחת ברצינות גמורה, בלי סמיילי.

    אז הנה מה שאני מציע לך. אם תתנצל על מכתב האיומים ששלחת לי כלאחר יד וברב חוצפה, אני מתחייב למחוק את שמך מהבלוג. דיל? על ההתבטאות המחויכת שלי (שוב, שים לב לסמיילי) אני לא מתכוון להתנצל.

  3. אַ֥שְֽׁרֵי הָאִ֗ישׁ אֲשֶׁ֤ר ׀ לֹ֥א הָלַךְ֮ בַּֽעֲצַ֪ת רְשָׁ֫עִ֥ים
    וּבְדֶ֣רֶךְ חַ֭טָּאִים לֹ֥א עָמָ֑ד וּבְמוֹשַׁ֥ב בֵצִ֗ים לֹ֣א יָשָֽׁב׃

  4. לא סתם יש יותר בדיחות עורכי דין מאשר כל דבר אחר.

    הם גורמים לאנשים ממש "לאהוב" אותם.

    בריונות בשם החוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *