דיקסי גריל בר

דיקסי גריל בר היא מסעדה שיוצא לי להגיע אליה רק פעם בשנה בערך, אבל לא ברור למה כ"כ מעט. למעט נפילות בודדות בהיסטוריה, זו מסעדה מצוינת שיודעת לשמור על רמה גבוהה, לאחורי הקלעים נמצאים שמות מהמובילים בענף כמו חיים כהן, אירית שנקר ואילן סומך, והמקום פתוח 14 שנה ברציפות באותו המקום, שבארץ זו לא יציבות מובנת מאליה. יופי של בשרים ומאכלי ים, התוספות והמצעים לא מוזנחים, שרימפס על מצע ריזוטו שאכלתי שם היום היה מופלא. אמנם מנה ראשונה קטנה, אבל מושקעת וטעימה להפליא, כבר כמעט וחשבתי שאין ריזוטו נורמלי במסעדות בארץ 🙂

הוסיפו על זה מנות אחרונות מצוינות, והנה ארוחה שלמה ומצוינת. שווה לציין שהמקום כולו ללא עישון, פתוח 24/7, מגיש גינס בדראפט… הנקודה ה"שלילית" היחידה היא שאין תפריט צהריים במחירים "עסקיים". המסעדה פשוט יכולה להרשות לעצמה לא לרדת ברמה ולא לוותר על איכות רק בשביל למלא שולחנות בצהריים – מה שקורה בהרבה מסעדות טובות בהרצליה למשל, וחבל.

16 תגובות בנושא “דיקסי גריל בר”

  1. זה לא ממש נכון שהמסעדה ללא עישון- מותר לעשן על הבר (שזו בעיה ארהב המסעדות בארץ), שהוא צמוד לשולחנות הראשונים ואין לא מערכת איורור עצמאית או בכלל. אני מגיע לאכול שם ארוחות צהריים מדי פעם (פגישות בזמן העבודה – המשרד שלי באותו בנין) ולעיתים קרובות מושיבים אותי ליד הבר. אם אין הרבה מעשנים אני בד"כ מחליק את זה, אבל זה בפרוש מעצבן.

  2. טוב. קודם כל, אני מצטרפת לחלוטין לתגובה של גיא. ככה בלי להגיד לאף אחד?!

    עכשיו אין לך ברירה אלא לפצות את גיא ואותי ולקחת אותנו לדיקסי. נכון גיא?

  3. בדיוק!!
    אין לך ברירה! עכשיו אני רק צריך לדעת עם מי לעזאזל אני מסכים בצורה כל כך מהירה, ואני מסודר. טוב.. האמת – אין לי בעיה עם זה. אין לך ברירה!

    למזלך, דיקסי עובדת 24/7.
    ועוד למזלך – אני אוהב מאוד את תפריט הלילה שלהם (שאותו לא טעמתי כבר שנתיים, אני חייב להודות, אבל באמת שאהבתי את מנת ההתקף לב שלהם, הלא היא "סטייק אנד אגס").
    עכשיו אתה רק צריך להחליט מתי הולכים.

  4. סליחה? אתה יוצא לארחות צהריים כל יום עם כל מיני כוסיות מווריפון וקיידנס, גם לי מותר פעם ב.

    ומה הקשר לאפך הענוג?

  5. אלי היא רפלקסולוגית (בקרוב מדופלמת) שמכירה טוב טוב את הכפיות של הרגליים שלך, ואתה לא מזהה אותה פתאום?

    לדיקסי אני אלך עוד פעם אחרי שההמצאה שלי תושלם. מדובר בחומר מתוחכם וחדש ממנו תופרים את כיסי המכנסיים ושומן הגוף מהירכיים הופך בדיפוזיה לשטרות כסף בארנק. אני רק צריך להוציא עליו פטנט ולפרוש לאי הקאריבי שאקנה לי, אבל בינתיים ההמצאה אפעס לא עובדת. כרגע זה מעין ניר סרוכית שמוריד שערות מהרגליים והופך אותן לתחתית בירה עם סמל של גינס.

    אבל אני מבטיח לבשל לכם בבית. מתאים לכם ראמן?

  6. " Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a pool".

    I don't know who originated this quote but it appears a lot in similar discussions around the world, and I think it's true.

    Sometimes when I went to restaurants in Tel-Aviv where smoking was allowed against the law I wished I had the guts to walk around with a K-400 and spray it on the smokers, just like they spray their smoke on me.

    Now here in Sydney I have less of an issue with this, even smokers waiting for the bus wait a few meters away from the bus stop (unless they are a bunch of kids on school holiday trying to look cool).

    O

  7. נו, ועל זה נאמר: תתבייש. ככה אתה מכיר אותי? 🙂

    ועירא, כל מה שתבשל טוב בעיני. ועוד יותר בפי ובבטני. ואם צריך שאני אביא משהו, רק תגיד. מה נשאר? אה, כן, מתי?

  8. Ira – I think I'll have to kidnap you for a tour around the country to visit all those places next time I'm over on the wrong side of the planet (in another two years, when I "celebrate" my next round birthday).

    Shame I won't be able to take you for a glider ride in return, my Israeli pilot license is probably expired now.

    A

  9. לפי מה ששמעתי מנעמה ואנשים, אין לכם האוסטרלים במה להתבייש קולינרית. לנו אין סושי בתור פאסט-פוד ברחוב, לנו אין סטייק קנגורו או אמו, ולנו אין יינות אוס… בעצם יש לנו יינות אוסטרליים, יה!

    תסביר לי רק, איך זה שקנגרו יותר טעים כסטייק ולא מוקפץ עם ירקות?

  10. Taking an example from the camera discussion – it takes an expert to know how to eat, and all the good food in the world could be a waste if you don't know what to order and with what else. The way you write about food really wets my appetite to try it. I look the way I look (i.e. so thin that I have only one stripe on my pijama) not just because of my metabolism but also because I don't know how to eat well (ask my wife, she's actually worried and a bit ashamed that I lost weight over the years).

    As for kangaroo meat – I'm not a cook but when I first ate it (on our first Australia day) the guy who made it explained to me that the meat is very lean (Kangaroos are very athletic, as you can probably imagine) so it has to be grilled very lightly or else it becomes a shoe lace. Shame that She Who Must Be Obayed(TM) refuses to enter this meat to our kitchen or I could investigate it more (that's one of the great things about living outside Israel – you get to have courses with ham and cheese for lunch and Kangaroo meat in the supermarket).

    A

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *