ט.עי.ם

כן, אפילו אני נכנעתי לאתר הזה. לא יודע עדיין אם זה לגמרי מתאים לי אבל כמות הלינקים שאצלי בדפדפן כבר מכריעה את יכולות הדפדפן להתמודד, ואיתו משתגע גם Google browser sync. מה לעשות שיש לי יותר מדי לינקים בעץ הסימניות?

ט.עי.ם הוא קצת איטי, ורחוק מאוד מלהיות מושלם, אבל יש לו אינטגרציה עם השואש ודפדפנים אחרים וזה כרגע הפלוס הכי גדול שאני רואה אצלו. סושיאל בוקמרקינג זה נחמד אבל אני מחפש בעצם פתרון לניהול מרכזי של הסימניות שלי בצורה שקופה לשואש, וזה אומר בר סימניות בשני לבלים לפחות ולא כפתור בודד לגישה למדריך שלם, לדוגמא.

כמובן שיש גם עשרות תוספים לניהול Google Bookmarks מתוך השואש, אבל אין כאן את הקטע השיתופי (סימניות הן אישיות בלבד) והבנתי שמנשק השימוש הוא לא אידאלי. בנוסף זה אומר להזיז עוד חתיכה מהחיים הדיגיטליים שלי אל גוגל ובזמן האחרון זה מתחיל לגרד. מצד שני דל.יש.ס נקנו הרי ע"י יאהו, אז האם יש כאן הבדל בכלל? 🙂 אם ללכת על שירות כמו של גוגל שאין לו צד שיתופי (חוץ מלמחקרים חודרי-הפרטיות של גוגל) אז כבר הייתי מעדיף מוצר חופשי שיעבוד אצלי בשרת עם LAMP ונגמר.

אם למישהו יש המלצות, אני אשמח לשמוע.

2 תגובות בנושא “ט.עי.ם”

  1. רק 26 לינקים?
    קטן עליי.

    לדעתי יש תוסף כלשהו לשוא"ש שמבצע בדיוק את האינטגרציה שאתה מחפש, ומחליף את תפריט הבוקמרקס שלך בזה של דלישס.

    (אלא שאישית, הוא הביא לי את החלסטרה, כי הבוקמרקס משמשים אותי כמעין פח זבל זמני לקישורים שאני משתמשת בהם לפרק זמן מוגבל ועכשווי, ולכן העפתי אותו לכל הרוחות).

  2. בחיאתק… רק התחלתי לשחק עם זה. אם אחליט שזה הפתרון הנכון אני אעביר לשם את אלפי הלינקים שמעיקים לי על השואש. אני עדיין עושה חקר שוק אם זה נכון לי ועל זה הפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *