עוד חצי מילה על העיצוב

אחרי כשלושה ימים עם "כמעט אביב" העברתי לתבנית "סימפלה" עם כמה שינויים. בין השאר העפתי את האואטרים והמפלצות לכל הרוחות כי התוספים פשוט לא עבדו.

ובקיצור נשאלת השאלה – סימפלה או אביב?

7 תגובות בנושא “עוד חצי מילה על העיצוב”

  1. שמתי, שמתי. אני פשוט לא מודע לשמות של הסקינים שאתה מפעיל.
    אין לי מושג מה זה "כמעט אביב" או "סימפלה". אבל הבלוג קריא – וזה מה שחשוב בסופו של יום.
    יש עוד בעיה קטנה, והיא שגם בשוא"ש רואים את הכותרים והנושאים בתחתית העמוד.
    אני דווקא אהבתי את המפלצות…

  2. מוזר… כנראה ששוב פישלתי עם הCSS. אין לי מושג ירוק בתקן המצחיק הזה.

    יש כאן שתי עמודות, וכששיניתי את הרוחב שלהן זה נראה טוב בעבודה אבל בפיירפוקס בבית זה נראה כמו אצלך – העמודה הצדדית נזרקה למטה.

    מה זה אומר בCSS שרוחב אלמנט הוא "60em"? זה אחוזים?

  3. em זו מידת גודל טיפוגרפית שמשמעותה היא "גודל ששווה ערך לרוחב של כך וכן אותיות m". זו דרך ציון גודל טובה לאינטרנט מכיוון שהיא מאפשרת לאלמנטים עיצוביים בעמוד לגדול בהשווה לגדלי גופן שונים בדפדפנים שונים או מערכות הפעלה שונות.

    אגב אני מעדיף את העיצוב הנוכחי. ניסיתי בזמנו את "כמעט אביב" ורוב הקוראים שלי לא אהבו אותו, ובכל מקרה הוא נראה יותר טוב על רקע לא לבן , שלא כמו שהיה אצלך.

    בכל מקרה – יש עכשיו בעיה עם ה-tab order בטופס תגובה להערה קיימת – כשלוחצים טאב בתוך תיבת הטקסט, פוקוס המקלדת הולך לכל מיני מקומות רק לא לכפתור "הוספת תגובה"

  4. א. למדתי לגבי הEM, אבל אני חייב לציין שיש בזה קצת מאי ההגיון לקבוע כך את רוחב העמודה כיוון שעובדה שבהתקנה אחרת של שואש זה נראה לי לגמרי אחרת, ואם שיניתי את גודל הפונט של הDIV, משתנה איתו כל רוחב העמודה, מה שגורם לכך ששוב אינני יכול לדעת שהתבנית נראית דומה בכל מצב.

    ב. לגבי סדר הטאבים, אכן צדקת אין בכלל ציון Tabindex לכפתור השליחה, בעיה בעיצוב של התבנית. אני אנסה לעשות משהו בנידון (החיים היו כ"כ הרבה יותר פשוטים עם HTML2…).

    עכשיו סודר הטאב, אבל לא ברור לי למה אין לי סמן בתוך חלון התגובה בעריכה חוזרת, ולמה שוב העיצוב נדפק באקספלונטר. אני עוצר כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *