מפלצות אחד אחד

אחרי הרבה תלונות נגד ויסטרד, דפדפנים תקועים ושאר ירקות, חיפשתי היום תבנית שתראה שפויה ותתמוך בכמה פיצ'רים שרציתי. באחת הפונטים היו קטנים והCSS קשה לתיקון, באחרת לא נתמכו וויג'טים, בשלישית הצבעים היו דכאוניים… לבסוף מצאתי את "כמעט אביב" והרחבתי לו את עמודת הפוסט בכ20%. כדי שישאר צבעוני הוספתי לכם אוואטרים מGRAVATAR. כרגע למי שאין, מקבל מפלצונת חביבה, שתזכיר לי מה אני חושב עליכם קוראי החביבים 🙂
(תודה לשרון וחנית שגילו לי את התוסף, ואת תוסף התגובות האחרונות החדש. וורדפרס זה צעצוע כ"כ חמוד 🙂

אם בא לכם אוואטר מקורי, אתם יכולים להרשם אצל גראווטר באתר או אצלי כאן ולהעלות גראווטר מURL קיים. אני יכול להבטיח לכם שמבחינת פרטיות, עדיף כמובן להירשם אצלי 🙂

עוד תבנית שאני פוזל לכיוונה היא סימפלה, שמאוד קלה על העיניים (קלה מדי?) ותומכת בתגובים משורשרים. אתם מוזמנים לחוות את דעתכם.

ובנימה אישית של פוסט כ"כ עוף תאופיק, אני מנצל גם את הבמה לזרוק "מזל טוב" לידידי CamelMan, על היומולדת ועל כלי המשחית החדש, ואולי עוד רגע בית חדש. כה לחי!

6 תגובות בנושא “מפלצות אחד אחד”

  1. הוווו. תתחדש! ויסטרד כבודו במקומו מונח, אבל הוא כבד!

    לגבי הגראווטרים המקומיים – זה לא מחייב את הקוראים שלך לייצר לעצמם משתמש אצלך? רק בגלל הטרטור הכרוך בעניין אפילו לא טרחתי להציע זאת אצלי. (וגם: אל אלוהים אתה משתמש בגירסאות ענק של התפלצות!)

    [עדכון לאחר השליחה: הגראווטרים לא עובדים אצלך. דווקא יש לי גראווטר וקיבלתי תפלץ בכל זאת. ועוד מכוער!]

  2. הפלאגאין של גראווטר2 מפנה לפי האימייל/שם שלך לפה: http://www.gravatar.com/avatar.php?gravatar_id=ce0953671d4c8ff434f87bebfe470b00&rating=G&size=1
    ואכן לא גראווטר ולא נעליים. אולי זה MD5 על שם ואימייל ביחד? אולי הפלאג-אין לא עושה את העבודה נכון? אלוהים יודעת שהתקנתי אותו בדיוק לפי ההוראות.
    ולי זה עובד כי העלתי תמונה מקומית וחסל…

    לגבי הגודל – אני עובד עם מסך מקצועי וכנראה הדוט-פיצ' אצלי פיצי. לכן כל הפונטים נראים לי קטנים ובלתי קריאים וכל התמונות קטנות גם הן, אני מוצא שאחד הפלאג-אינים הכי יעילים בשואש הוא הImageZoom. יכול להיות שאני מגזים לפעמים… להקטין את האווטרים?

  3. כן, זה יהיה רעיון טוב להקטין את האווטרים. הם גדולים מחוץ לכל פרופורצייה (ותתחדש על השינויים!)

    [עדכון לאחר השליחה: הגראווטרים לא עובדים אצלך. דווקא יש לי גראווטר וקיבלתי תפלץ בכל זאת. ועוד מכוער!]

  4. הצבעות? אני דווקא אוהב את הפשטות בגרסתו החדשה/ישנה.
    הוא הרבה יותר נוח מכל מה שהיה בשבוע וחצי האחרונים. אני אמנם אתגעגע לרקע של Bowmore, אבל נוחות חשובה יותר.

    תתחדש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *