החומוסיה הערב בשבלול

החומוסיה, הרכב ג'ז מודרני משובח, מופיע הערב בשבלול בנמל תל אביב. ממליץ! אני אולי אגיע גם אם יהיה לי כוח אחרי המסיבה שתהיה אצלי כאן בבית 🙂 למי שאוהב את ההופעות הנהדרות של ג'אז'נ'רול, החוליה המקשרת הוא הבאסיסט המשובח שי ורדי, אבל הסגנון די שונה.

מצרף גם שתי תמונות מההופעה של ג'אז'נ'רול מאתמול בערב…

שי ועומר, ג’זנרול בתאטרון גבעתיים
אלה ואסף, ג’אזנרול בהופעה בתיאטרון גבעתיים

2 תגובות בנושא “החומוסיה הערב בשבלול”

  1. מומלץ לכל מי שקורא את הבלוג הזה להציץ אל הלהקה הזו (ג'אזנ'רול).
    החבר'ה מופיעים כבר כמעט שנתיים, ועושים עבודה נהדרת, לרוב. העיבודים הם בהחלט מקוריים, והם מצליחים למלא כמעט כל מקום שהם מגיעים אליו.
    החוויה שהם נותנים לצופים היא יותר ממפתיעה (למרות שאחרי יותר מ-20 הופעות להערכתי, שהייתי בהן, קשה לומר שאני ממש מופתע), והעיבודים לרוב מאוד משובחים שאפילו משתנים מעט מהופעה להופעה.

    גילוי נאות – שי ורדי הוא חבר טוב שלי, ואני מכיר אותו קרוב לעשור, וליוויתי אותו להרבה מן ההרכבים שבהם ניגן. הבחור התחיל לנגן בגיל מאוד מאוחר, יחסית לנגנים אחרים (אחרי גיל 20!!), והוא אחד הבסיסטים היותר טובים שאני מכיר (וכל מי שחושב שזו סתם אמרה של חבר, מוזמן להוכיח לי אחרת).
    בכל מקרה, אתמול בערב, החבר'ה האלה עשו דברים חדשים עם קהל מבוגר מהרגיל, הצליחו למלא כמעט את אולם תיאטרון גבעתיים (כן! יש להם גם תיאטרון!!), והצליחו להלהיב קהל שבדרך כלל לא יכיר את שמות השירים שהם מעבדים.

    בקיצור – לרוץ ולראות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *