משטרת ישראל והגיקים

"משטרת ישראל מפוצצת את מסיבת הבלוגרים" – הכותרת הצחיקה אותי. לפי מה שקראתי אצל עוד כמה אנשים שהיו במסיבה, גם הם היו המומים מהופעה של שני כחולי מדים שהזהירו את כרמל המבוהלת מפני המשך המפגע הסביבתי הזה. בשבילי זו המסיבה השלישית או הרביעית שנחתכת ע"י שוטרים שהזמינו שכנים שמנסים לישון. אני חשבתי שאני חנון-למחצה אבל מסתבר שהחיים שלי יותר פרועים מאלו של כמה בלוגרים שלא מוכנים שאפילו יקראו להם גיקים. איזה מצחיקים אתם 🙂

בחדשות אחרות – אני עושה מחר ברביקיו ושוב יש לי יותר מדי בשר. בעיה!

7 תגובות בנושא “משטרת ישראל והגיקים”

  1. בארצנו הנהדרת, כבר קרו מקרים ששכן דפק על דלת לבקש שקט וגמר עם סכין בבטן. לא לוקחים צ'אנסים. חוצמזה למה לצאת מהמיטה ולהתלבש ולדפוק בדלת ולהתווכח עם אחוזי הצלחה לא ברורים ולזכות בסכסוך שכנים מתמשך כשאפשר להרים טלפון והשוטרים יעשו את זה בשבילך בחינם ובעילום שם?

  2. נכון. בכלל, לשוטרים פשוט אין עבודה כמעט, ולכן הם ממש יושבים ליד הטלפון ומחכים לצלצול שיגאל אותם מישיבה חסרת מעש בתחנה. או אפילו חס וחלילה מארוחת ערב ארוכה בשווארמיה הקרובה.
    לכן, עליכם להבין, כי השכנים טובי הלב מתחשבים במשטרה ובעצם עוזרים לשוטרים במאמצם למיגור הרעש הבלתי נסבל (הידוע גם כפשע שדינו לא ממש ברור).

    עניין עילום השם לדעתי הוא חשוב ביותר. במיוחד אם סתם בא לך להזמין משטרה לשכן שלך, כדי להראות לו שאתה חושב עליו. אצלי, למשל, כשגרתי לי בדירה בנווה שרת בתל אביב, עם שותף שהיה עובד זר (חוקי למהדרין. היו לו מסמכים והכל) קולומביאני, אחרי "טיפ" כזה בעילום שם (שאני מניח שהגיע מאחד משכניי הנהדרים), הגיע משטרת ישראל בשעה 5 בבוקר לתפוס את הפושע האכזר. היו שתי בעיות בעניין הזה, מלבד עניין החוקיות:
    1. למשימה נרתמו 14 שוטרים של משטרת ההגירה. לא פחות ולא יותר. העובדה של היה מקום ליותר מ-10 מהם בדירה הקטנטונת, וגם זה בצפיפות (4 חיכו במסדרון), לא הפריעה להם לעקור את הדלת ממקומה ולהעיר את כולנו. מדהים איזה כוח רצון יש לשוטרים כשהם רוצים למגר פשע. גם כשהוא לא ממש קיים.
    2. גרנו בקומה 6 עם סורגים על כל החלונות. השותף הקולומביאני היה בן 22. למה הגיעו 4 ניידות, עם פלוגת סער של שוטרים – את זה אני בחיים לא אבין.

    חברים, הריעו לשוטרים! בזכותם יש לנו מדינה שקטה יותר! אדם יכול לחטוף דקירת סכין באמצע הרחוב, ובלבד שיעשה את זה בלי להעיר את השכנים! כי אז זה באמת ירגיז את השוטרים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *