סחיטה כשרה?

חדשות nrg – יחימוביץ' ללאו: ממליצה בחום שלא תתמודד. למישהו יש הסבר לתופעה הזו?

ח"כית יקרה. כמה זמן את דוגרת על המידע? האם זה רק מאז שעזבת את עולם העיתונות? למה לנפנף ברמזים כשאת יכולה לעזור לנקות אורוות? תמיד הצגת את עצמך כלוחמת צדק למען הנשים והחלכאים, ופתאום הפכת את עורך מרגע שנכנסת לכנסת. פתאום את מחביאה פרשיות, סוחטת רבנים ראשיים ומעבירה חוקים קפיטליסטיים. מה נהיה?!

10 תגובות בנושא “סחיטה כשרה?”

  1. טוב.. אז כמו שאמרתי לך בטלפון (פשוט הרגשתי את הצורך העז גם לכתוב את זה):
    אימו של חבר שלי, שהיתה חרדית בצעירותה, עד אשר חזרה בשאלה, עברה יחד עם חברותיה תחת מגע ידו הלא כל כך תמים של הרב לאו. את הסיפור הזה שמעתי יותר מפעם אחת ממנה, כאשר היא הסבירה לי מה היו הסיבות שתרמו למעבר החד הזה לעולם החילוני.

    מצד שני, באמת לא ברורה ההתבטאות של שלי יחימוביץ', וזה נשמע בדיוק כמו מה שזה – סחיטה. מה לעזאזל קורה למדינה הזאת? אפילו בחירות "דמוקרטיות" מתבצעות בשיטת המאפיה. מה הצעד הבא? שלי יחימוביץ' תשים ראש של סוס אצלו במיטה בתור רמז "דק" אם בכל זאת יתמודד? תשלח אליו את "החברים שלה"? מה נהיה באמת?!

  2. התלבטתי אם לפתוח את הדיון או לא. כי בָּרור שאם אני אתלונן על האשמות נגד הַרב X אז זה בגלל שאני דתי, היה הרבה יותר מתאים לי אם היא היתה אומרת את זה על איזה ח"כ. אבל בכל זאת. אני רק אעיר שאני לא הייתי מספר בפומבי האשמות נגד א' ששמעתי מאמא של החבר של דודה שלי, אלא אם הייתי מספר, זה רק דברים שאני ראיתי אישית. גם את זה הייתי עושה רק אם זה רלוונטי לאיזשהו עניין, אחרי הכל לא הייתי רוצה שהפאשלות שלי יהיו נושא לשיחת סלון ולכן לא הייתי עושה את זה לאחרים.
    זה לא שכל מי שמספר לי משהו הוא שקרן בהכרח, אלא שלסיפורים יש נטיה להתגלגל, להתנפח ולגרום נזק בלתי הפיך לאדם שמדברים עליו, ואני לא הייתי רוצה לקחת את האחריות.
    למשל, הערה כמו, "דודה שלי עבדה בבנק והיא יודעת בדיוק מה X עשה עם הכספים שם" יכולה להתגלגל ל"שמעת איך X גלגל מליונים מהכספים בבנק לכיס שלו" כשבעצם מה שהדודה התכוונה זה רק שהוא עיכב תשלומי ריבית לאנשים שהוא לא אהב.

  3. ועדיין, הפואנטה היא, שאם יש בסיס לדבר כזה, ובמיוחד אם מדובר בנבחר ציבור, וכפל כפליים לתפקיד ממלכתי שמתיימר להיות סמל למוסר ויהדות כמו רב ראשי או נשיא, מן הראוי לשים פרשות כאלו על השולחן ולא לרמוז או ללכלך – פשוט ללכת למשטרה ולהתלונן. שלי יחימוביץ' תמיד התיימרה להיות מגינת הנשים והחלשים והיא באופן עקבי עושה את ההפך הגמור מאז שהיא בפוליטיקה, וזה משגע את הדעת.

  4. עִירָא: אֲנִי רַק מְוודא – אֲנַחְנו ּמַסְכִּימִים, נָכוֹן? זֶה בְּעֶרֶך מה שֶאַמָּרְתִּי.

  5. כבר אמרתי שזו תחילתה של מאפיה?
    טרילוגיית "הסנדקית" יוצאת במהדורה מיוחדת לחברי כנסת? 🙂

  6. אֲגַב, אֲנִי כִּיוַנְתִּי אֶת דְבָרַי גָם לַתְּגובָה הַרִּאשוֹנָה.
    אֲנִי רוֹאֶה שֶלִימודֵי הַנִיקוּד הִשְתָּלְמוּ! אֲנִי עַכְשָיו יָכוֹל לְהַצְבִּיעַ עַל טָעוּת. הַמִילָה בעיה מְנוּקֶדֶת בְּעָיָה, כְּפִי שֶאתה יָכוֹל לִרְאוֹת כָּאן [1]. כִּמְעַט וְאֵין מִילִים שֶמַתְחִילוֹת בְּסֶגוֹל, פְּרַט לְ"שֶ" שֶבָּא בִּמְקוֹם "אשר", אוֹ שְמוֹת עֶצֶם בְּמִשְקַל מֶלֶך.
    הַפְּרִיסָה שֶל Lyx דֵי טוֹבָה, הַרְבֶּה יוֹתֵר חֲכָמָה מאשר לְהַקְצוֹת נִיקוּד רנדומאלי לְמִסְפָּרִים, וְלִקְבּוֹעַ שֶאֶפְשָר לְנָקֵד רק עִם קאפסלוק דָלוּק.
    אתה מנקד עם הפריסה של לייקס?

    [1] http://milon.morfix.co.il/Default.aspx?q=problem

  7. למעשה ניחשתי שזה הניקוד הנכון אבל לא הייתי בטוח אז כיוונתי לניקוד טועה בכוונה. הייתי די טוב בלשון, אי שם בשנים. קיבלתי 80 בבגרות, הציון הכי גבוה בכיתה 🙂

    לא לייקס ולא כלום, אני לא מנקד, נקודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *