שאטנר. קצוות.

מישהו עוד לא שמע את לוסי בשמי היהלומים של שאטנר? האיש הוציא בעבר תקליט (נדמה לי אפילו שבאחד מהשירים מופיע נימוי) ולאחרונה תקליט נוסף. זה פשוט מוזר וסוראליסטי. בגיל 76 האיש אוהב את החיים ונהנה לצחוק על עצמו. לתקליט האחרון הוא קרא בקריצה "has been", והוא כרגיל הוא בקושי שר, הוא בעיקר משחק את המילים כדיקלום מונולוג ושם את הדגש על המשמעות. שניים שלושה קאברים והשאר מילים משלו. המדהים זה רשימת האנשים שמשתפים איתו כאן פעולה: בן פולדס מפיק, איימי מאן והנרי רולינס ואחרים תורמים את קולם (טקסטים במקרה של רולינס), ניק הורנבי, אדריאן בלו. ג'ו ג'קסון ואחרים. הזוי. כנראה מומלץ על סמים קלים, אבל אני לא הולך לנסות…

[MYPLAYLIST=1]

אגב, מלבד משני אפקטים מסטאר-טרק ושני סאונד-בייטס מ"איי לאב לוסי" , הקליפ דלעיל לא נוגע בשיר המקורי, כמו שהוקלט ב68. לשמוע ולא להבין.

6 תגובות בנושא “שאטנר. קצוות.”

  1. עירא – ענק!!!!!!
    צחקתי כל הדרך.
    הבנאדם גאון. לא הערכתי נכון את היכולות של האיש הזה!
    לחיי הפלישה ממאדים! אני חושב שהיא כאן כבר משנות ה-60!

  2. ראיתי אותו בבוסטון ליגל. זה מה שגרם לי מלכתחילה לראות את ההומור שבאיש.
    אבל הלינקים שנתת פשוט לוקחים את כל הקופה. בעיקר המופע למלחמת הכוכבים.
    נקרעתי מצחוק, וזה עוד אחרי שראיתי אותו בקליפ של common people.

  3. שאטנר הוא כוכב על. למעשה הוא הוציא כבר תקליט הזוי בשנות השישים. בכלל הוא הקפטן החביב עליי ביותר בסטאר טרק. מומלץ לראות אותו בהופעות אצל הג'ינג'י המלך, קונאן אובריין. בשנים האחרונות שאטנר מופיע בתפקידי קאלט בסדרות או סרטי קומדיות דלי תקציב. הבנאדם הזה פשוט מלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *