תסתכל איך אתה נוהג!

אף אחד מחברי חובבי המכוניות לא תיקן אותי כשכתבתי "מייבאך" בהיסח הדעת לפני כמה שבועות. מייבאך נוחות ומגיעות למהירויות כביש מהירות אבל הן לא בוגאטי. המכונית הפסיכית המדוברת היתה הבוגאטי ויירון. חתיכת הנדסה מטורפת, ומנוע עבודת יד(???) שמרכיבים את אחת מיצירות המופת של ההנדסה הצרפתית. בבריטניה נקנו רק 12 כאלו, אבל רק 11 כרגע על הכביש. למה? ובכן, אם היתה לכם מכונית ממש ממש יקרה. עולה נגיד שמונה מליון שקלים ועוד טיפה. הייתם סומכים על מישהו מאחורי ההגה? ונגיד שאתם סוכנות השכרת רכב, הייתם קונים כזה אוטו בשביל להשכיר אותו לאיזה משוגע? נראה שזה המצב. בעל חברת השכרה שילם עליה 925,000 פאונד, וכשהיתה בת שבוע השכיר אותה לאיזה פוץ תמורת 20,000 פאונד ליום. אותו האדיוט רצה לראות עד כמה אפשר להתעמר בחוקי הפיסיקה, ולקח סיבוב חד ב160 קמ"ש במקום שמוגבל ל60 קמ"ש, וביום רטוב. במהירויות כאלו הויירון לא מתהפכת, אבל היא יוצאת משליטה, דופקת כמה פירואטים חינניים, מתנגשת בווקסהול מסכנה עם אישה הריונית בחודש שביעי (מצבה טוב!) , עפה לתוך תעלה בעומק מטר ונעצרת בחינם הודות לרוח ההתנדבות האדיבה של כמה עצים נחמדים.

רבים טוענים שזו אחת מתאונות הדרכים היקרות בהיסטוריה, לפחות מבחינת עלות התיקון יחסית לכמות הנזק אני מסכים שזה עצוב. במיוחד שעדיין לא ברור אם ינצל המנוע, ואם הביטוח יהיה מוכן לשלם. מעניין מה ההשתתפות העצמית של הנהג במקרה כזה!

הדיווח כאן. אכן תמונות קשות.

2 תגובות בנושא “תסתכל איך אתה נוהג!”

  1. 1. טעויות כתיב "ההתתפות העצמית של הנהד"
    2. אני חושב ש VolksWagen קנתה את בוגאתי, והרכב הזה יש לו משהו כמו אלף כח סוס לרשותו.

    http://www.popsci.com/popsci/automotivetech/f8cb1196aeb84010vgnvcm1000004eecbccdrcrd.

    Ferdinand Piëch ran the VW group when it bought the defunct Bugatti name. Karl-Heinz Neumann got the nod to bring the Veyron to life. Bernd Pischetsrieder current VW chairman, test-drove the Veyron and demanded, at the last moment, significant beefing-up. Also pictured, is Ettore Bugatti .

    Hypercar
    Under the hood of the 1,001-horsepower Bugati Veyron is a 16-cylinder tale of big egos, aggressive engineering and media sniping

  2. המותג של בוגאטי אכן בידיים של פולקסוואגן, אבל המכונית מיוצרת בצרפת. לא יודע למה.

    ואכן זו מכונית פסיכית לאנשים עם ארנק ענק וזין פצפון.

    תודה על תקוני הכתיב… נעים לדעת שמישהו גם קורא את כל הזבל שאני כותב 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *